Keyifli okunmalar☺️
"Eh, sanırım bunu duydum."
Shananet babasının söylediklerine başını salladı.
Sessizce iç çekdiğini gören Gallahan bunu biliyor gibi görünüyor.
"İmparatorluk debutante topu kesinlikle diğer debutlardan farklı. Ev sahibinin İmparatorluk ailesi olmasına ek olarak, katılabilenlerin sayısı ondan azla sınırlıdır ve katılımcılar kraliyet ailesi tarafından kesinlikle davet edilir, ilk gelen değil, ilk hizmet esasına göre davet edilir."
"Evet Shananet, ilk çıkışını orada yaptın."
Büyükbaba konuşurken Shananet'in yüzü hafifçe kızardı.
"Ama bir süre önce söylediğim gibi, bu da en az talepkar bir başlangıç. Tia'nın en muhteşem ve yüksek profilli çıkışını yapmasını istiyorsanız, bir İmparatorluk topundan daha iyi bir şans yoktur."
Yüksek topluma hakim olan birinin tavsiyesine gelince, orada çıkış yapmak son derece faydalı olacaktır.
Ve Shananet haklı.
İmparatorlukta, toplumda tek bir yer olan asil hanımların ev sahipliği yaptığı birkaç debutante topu vardır.
Ancak en yüksek zirve, kim ne derse desin İmparatorluk debutante topuydu.
Toplumda resmi olarak çıkış yapan kızlar diğerlerinden farklı başlangıç çizgilerindedir.
Seçim yöntemi farklıydı.
O yıl, İmparatorluk debutante topuna katılmak isteyen herkes kendi tanıtımını içeren bir mektup yazıp organizatöre göndermek zorunda kaldı.
Katılmak isteyen insanların ve ailelerin yapabileceği başka bir şey yoktu.
Sadece seçilmeyi bekleyin.
Yüksek rütbeli soylu ailelerden kızlar genellikle seçildi, ancak her zaman değil.
Bazen mektuptaki güzel kalpleri nedeniyle ya da çok güçlü olmayan ama uzun bir geçmişi olan bir aile olduğu için seçildi.
Katılımcı sayısı da zaman zaman değişmektedir.
Bazen tam 10 kişiydi ve yeterli başvuru olmasaydı hiç debutante topu tutmazlardı.
Bu koşullar altında, herkes her yıl İmparatorluk balosunda ilk çıkışını yapanlara büyük ilgi gösteriyor.
"Tia için mükemmel bir başlangıç. Bu kadar olmalı, evet."
Büyükbabam memnun bir gülümsemeyle söyledi.
"Daha önce hiç İmparatorluk debutante topu görmedim!"
"Kesinlikle Tia'nın ilk gününe gideceğim!"
İkizler ayrıca çok fazla kimchi çorbası içtiler. (Kore krallığı değil, ama hangeul metni kimchi bilmiyorum.)
Pekala, ruhlarını nemlendirmek istemiyorum.
Ama birinin onlara gerçeği söylemesi gerekiyordu.
"Herkesin bildiğini sanmıyorum."
Dikkatlerini çektim ve masanın etrafındaki herkes bana baktı.
"İmparatorluk debutante topu önümüzdeki iki ay içinde, değil mi? O zaman başvuru uzun zaman önce kapatılmayacak mıydı?"
Bunu yaptığım için, ilk çıkışımda herkese yüzümü düzgün bir şekilde markalamak istiyorum.
"Bu yılki yarışmacılar henüz açıklanmadı ama muhtemelen çok geç. Ve hala bir son teslim tarihi olsa bile seçileceğimi garanti edemem."
Ama tepkileri beklenmedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasíaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...