Keyifli okumalar☺️🤗
Bağırışım üzerine Avinox'un mavi denizini andıran gizemli renkteki gözlerinde birkaç kez kırpıştı.
Sonra yumruğunu sıktı ve yıkıldı.
"Ben, ben sorumluluk almak istiyorum!"
"...Gerçekten mi?"
"Evet! Bugün bunu iletmek istedim, o yüzden bunu da getirdim!"
Avinox kollarından küçük bir kutu çıktı.
İçerisinde beyaz parlaklığında parlayan bir inci vardı.
Herhangi bir mücevher kadar güzeldi, ama soğuk değildi.
Denizci Avinox'un Larane gibi sıcakkanlı birine teklif vermesi mükemmel bir fikirdi.
Konuşmayı bir kenara bıraktığımızda Avinox'un bunu biraz farklı bir açıdan göreceğimizi fark ettik.
"Acelem var, şimdilik sadece Bunları yapacağım, ama daha sonra sözleşmeli müşterilerini ayarlayacağım...!"
"Bir evlilik yüzüğü mü var? O ne?"
"Bu bir gelenek. Doğudaki adam 12 yüzük hazırlar ve teklif eder. Bir kadın teklif kabul ederse, bir yıl boyunca her ay farklı bir yüzük takar ve sonra düğün yapar..."
Avinox, hazırladığı yüzüğe aşık bir suratla bakarak şöyle dedi.
"Herhangi bir kuyumcuya uğrayıp 12 yüzük hazırlayabilirdim ama Larane'e bu şekilde bir teklif vermeyi reddettim. Bu yüzden Luman ailesinin hazinelerinden Capital'deki evi en uygun olanını seçtim..."
Avinox'un omuzları yavaş yavaş düştü.
"Ne de olsa bugün çıkmıyorum."
Bir süre önce ona şiir kitabıyla vurduğum için çok teşekkürler.
Avinox'un omuzlarını teselli edip karşısına oturdum.
"Larane'nin evliliğiyle ilgili söylentiyi ne zaman duydun?"
"Kardeşim Lignite bu sabah bana söyledi. Başkentte söylentiler olduğunu söyledi. Larane ile çıktığını bildiğini bile etkiliyor..."
Linyit zaten biliniyordu.
Bate'in bana aktardığı bilgiler kadar profesyonel değil ama Perez'in yanında benzer bir şey yapıyor.
Avinox tekrarını kaydetti.
"Larane iyi misin?"
Zayıf bir sesti.
"Sir Avinox, öfkeli misiniz?"
Sevgilisi ile flört ederken başkasıyla evlilik konuşması yapıyor.
Olmak gerekirse biraz sinirlendirildim.
Ama Avinox'un başını iki yana salladı.
"Larane'in şu an daha fazla neler yapabileceğini öğren. Ama nasıl öfkeleniyorum?"
Avinox'un bunu söyleyen zayıf yüzü Larane'ninkine o kadar benziyordu ki.
Artık ikimizde daha fazla ilgi gösteriyoruz.
Benim üzüntüm ve acım değil de, o insanın kendisi zor fiyata olmaz mı?
Çok üzgünüm ki, dışarıdan gelen göğüs ağrıları var.
"Sir Avinox'a bir şeyim var."
Şiirin devamı aşağıdadır.
Kitaplık açıldı ve içinde saklanmış şık, güzel bir mektup zarfı belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...