93.Bölüm

132 13 0
                                    

Bu günlerde günlük rutinim oldukça basitti.

Planlanan tek şey, Clerivan'dan rapor almak için haftada üç kez Pellet's Company'ye gelmekti.

Geri kalan zamanlarda Perez'i görmek veya kuzenlerle takılmak için Saray'a gidiyorum.

Bugün boş zaman oluşuyor ve Pellet'in ofisine maruz kalıyorum.

Gallahan Giyim Mağazasında yoğun bir olay yaşandığı için yardıma gönderilen Violet de uzun bir aradan sonra ofiste beni bekliyor.

"Güney'de buğday alımı nasıl tamamlandı?"

"Evet, Batı Sussew'de ve İmparatorluğun uzak bölgelerinde iyi hasatlar elde ettik, dolayısıyla bunları iyi bir fiyata satın alabildik."

Fazla bir şey söylemeden başlangıcımı salladım.

Güney çiftçiliğinin bu yıl benzeri görülmemiş düzeyde iyi bir hasat olduğunu hatırlıyorum.

Tepkimin şaşırtıcı olmadığını gören Clerivan, gönülsüz bir ses tonuyla sordu.

"Bunu anladın mı?"

"Hayır?"

"Güney'in bu yıl iyi bir hasatla uygulanması."

Çok akıllısın.

Ama omuz ipektim ve yüzüme neden şifa verdiğimi anlamadığım bir ifade yerleştirdim.

"Ben bir peygamber değilim, bunu nasıl biliyorum?"

"Ama kısa bir süre önce tepki..."

"Çünkü ticaretten beri Clerivan, Violet ve Pellet Company'nin yetkili personelinin başarılı bir şekilde yönetildiğini gördüm."

"Ah..."

Ani performans bombaları karşısında Clerivan'ın tırnaklarının parçalarının parçaları vardı.

Birkaç kez ağzını hızla kapatarak ama keskin gözlerle her şeyi görebiliyorum, o yüzden insanlığın yok.

Sonuçta Clerivan iltifat konusunda çok zayıf.

Böyle bir Clerivan'ın bir anlığına sakinleşmesine izin verdim ve Violet'e sordum.

"Kızılların koridoru hakkında ne söylediğimi anladığımı mı, mor?"

"Evet ama özel bir şey yapamayacak... Üzgünüm."

Violet zayıf bir rapor sunduğunu ve küçülten bir rapor sunduğunu söyledi.

Ama başımı salladım.

"Bu Violet'in hatası değil. Kızılların bu kadar çok şey yaptığı yer değil."

Siparişin başlangıçta beklentilerin az olacağı düşüncesiyle gerçekleşti.

"Bu kadarını iyi iş çıkardın, Violet."

Menekşe rengi konusunda da zayıf olmalı.

Onun temiz beyaz hatlarının kırmızıya döndüğünü görüyorsen.

Ben de bu arada biraz daha fazlasını yapmaya karar verdim.

"Senden yapmayı istediğim her şeyde son derece iyisin, bu yüzden biraz sıkıldım çünkü yapacak hiçbir şey yok."

"Yani ben de bunu üyesiyim..."

"Daha fazlası."

Violet daha da kızardı ve Clerivan sanki bir konuda karar vermiş gibi anlamlı bir şekilde yanıt verdi.

"Ve Clerivan."

"Evet Leydi Florentia."

"Louryl, Doğu yolculuğunda Clerivan'ın hediyesini dile getirdi. Tüccarın ofisinden konağa birini gönder ve al."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin