Keyifli okunmalar☺️
"Mükemmel, Lady Lombardy. Bu mükemmel."
Madam Impigra çok tatmin edici bir şekilde başını salladı ve beni övdü.
Ardından podyumun arkasında duran Kraliyet Sarayı hanımları sessizce el çırptı.
Maive Kaporia öldüren bakışlar bana bakıyor.
"Vay canına, Bayan Florentia! Harikasın!"
Tilliana pırıl pırıl gözleri ile beni övüyor.
O Craney gibi.
Bu, her debutant uygulama gününde tekrarlandı.
İltifatlardan bıktım.
Ama tabii ki alçakgönüllülüğümü kaybetmeyeceğim.
"Popohlandım. Çünkü Madam Impigra bana iyi öğretti."
Gerçekten yaptı.
Şaşırtıcı bir şekilde toplum için kesildim.
"Bıçaksız Savaş Alanı" ve "Bugünün Kazananının Yarının Kaybedeni Olduğu Yer" gibi toplum hakkında birçok korkunç söylenti duyduğum için gergindim.
Kılıcım düşündüğümden daha keskindi ve uçurumdan düşen bir adam değil, üstesinden gelen bir adamdım.2
Sadece 10 yaşında olan genç kızlara karşı kazandıktan sonra bu kadar mutlu olabilir miyim bilmiyorum. (Sorun değil tia, sen de 12 yaşındasın, ruhlarından bahsetmiyorum bile)
Her neyse, gözlerimi Impigra'ya sıkıca vurdum.
Pekala, plana göre gidiyor.
"Bana sırrı öğretebilir misin?"
Tiliana bana sordu.
"Her şeyde iyi olacağını düşünmüştüm... Nasıl bu kadar mükemmel konuşabiliyorsun?"
Debutante uygulaması sabah ve öğleden sonra olmak üzere ikiye ayrılır ve bu sabahki ders "konuşma" ile ilgiliydi.
Hepsi asil ailelerde doğup büyüdüğü için temel aristokrat konuşma yöntemlerini kullanabiliyorlardı, ancak debutante ve gelecekteki sosyal yaşamları için daha fazla pekiştirme dersleri aldılar.
Ancak, Tiliana özellikle zorluk çekiyordu.
"Doğu'da kimse bu ifadeyi kullanmıyor. Bu şekilde çalılıkların etrafında dolaşmak çok sinir bozucu."
İmparatorluğun merkezinden uzaktı ve deniz kenarındaki insanlar güçlü bir Doğu kültürüne sahipti.
"Artık dans etmek istemiyorsan, neden sadece zor olduğunu söylemiyorsun? Ayakkabı veya makyaj konusunda neden bir bahane uydurmam gerektiğini bilmiyorum."
Tilliana anlayamıyormuş gibi başını salladı.
"Bu seni İmparatorluk Debutante tarihindeki en kaba genç kız yapacak..."
Tiliana kasvetli bir şekilde mırıldandı.
"Bu saygısızlık olarak kabul edilecektir. En önemli şey 'gülümsemeye devam etmektir'."
"Özür öyle..."
Tilliana'nın belli belirsiz güldüğü zamandı.
"Lady Gitterwell'i nasıl konuşacağını öğrenme zahmetinden geçmek zorunda kalmadığı için kıskanıyorum."
Bize doğru yürüyen ve konuşan Bayan Kaporia'nın uşaklarının lideri Leydi Campadell'di.
Bu yıl 14 yaşında olduğunu duydum ama özellikle uzundu. Zaten bir yetişkin olduğuna inanmak zor değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...