147.Bölüm

66 8 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Ramona.

Önceki hayatımda Perez'in sevgilisi olarak bilinen.

Halka açık günlerde Perez'e her zaman eşlik eden Ramona.

O buradaydı.

"Monak Top'ta bir şaman unvanına sahipti, ama Triva odunu ile ilgili her şeyle ilgileniyor gibiydi."

Bir gün duyacağım bir isim sandım ama biraz şaşırdım.

Hayır, Perez ile akademiden mezun olacağını biliyordum ama Monak tepesinde çalıştığını bilmiyordum.

Başımın uyuşmasına şaşmamalı.

"Leydi Florentia"?

Violet endişeyle beni aradı.

"Senin sorunun ne?"

"Hayır, hiçbir şey."

Garip bir şekilde gülümsedim ve dedim.

"Sadece biraz merak ediyorum. Violet onu çok iyi düşünüyor."

"Dürüst olmak gerekirse, o Pellet'e getirmek istediğim türden bir insan. Ona bu kadar coşkuyla güvenebilirim."

Dedi Violet başını sallayarak.

Kalbimi biraz daha tuhaf hale getirdi.

Ayrıca katı bir insan olarak bilinen menekşenin kalbini kazandı.

Violet, onunla ilgilendiğimi düşünerek gözleri parıldayan Ramona'ya iltifat etmeye başladı.

"... Bu yüzden o güne katılamadım, ancak temsilcinin açık artırmayı kolayca kazanacağına ikna oldum. Bir gün önce, Monak Top uzak Dimac Estate'te bir müzayedeye katıldı. Ramona sabah erkenden müzayede evine geldi. Muhtemelen şafaktan beri atını koşuyor."

"Violet'in dediği gibi o çok çalışkan."

"Bayan Ramona hala Ivan'ın mülkünde, bu yüzden belki onunla karşılaşırsınız."

"Yine de, o hala Ivan'ın mülkünde."

Monak Top'ta, toplanan Triva odunlarını Ivan'ın dışındaki bir depoda sakladılar ve hala Angenas'a gitmek için zamanları var.

Yani hala Ivan'da olduğu doğru.

Violet'e gülümsedim.

"Violet'in dediği gibi, umarım en az bir kez karşılaşırız."

* * *

Ve mantıklı.

Konağa eşlik eden kimse olmadan yalnız bırakan Perez'in arkadan görünümü.

Göze çarpmayacak sade giysiler ve cübbeler giyen Perez, konaktan çıkarken kaputunu bile derine bastırdı.

Ve yolun etrafında döndü ve pazara karıştı, kimsenin onu bir alışkanlık gibi doğal bir şekilde takip etmediğinden emin oldu.

Soyluların orada yürümediği eski püskü bir pazar sokağıydı.

Başı eğik kalabalığın arasında yürüyen Perez, iki katlı küçük bir binaya tırmandı.

Merdivenlerin sonunda, çok dikkat çekici olmayan tabelalı bir kapı da vardı.

[Monak Üst]

Kapıdan tanıdık bir şekilde giren Perez, ancak o zaman kaputunu çıkardı.

"Ekselansları."

Perez'e hızla yaklaşan bir kişi vardı.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin