9.Bölüm

290 23 1
                                    

Florentia mutlu bir şekilde pencereden dışarıya bakarken Clerivan Lulak'ın ofisindeydi.

Vekil eğitim öğretmeni olarak yaptığı işin yanı sıra, köşkteki eğitimle ilgilenen biri gibi, aynı zamanda ev sahibine bildirmesi gereken çok şey vardı.

".......Bugün sana anlatacaklarım bu kadar."

"İyi iş. Hadi düzeni çay içelim."

"O zaman pes etmeyeceğim."

Lulak çalmak için küçük bir zil çektiğinde muhafazada bekleyen görevli bir çay fincanıyla içeri girdi.

Lulak Lombardiya'nın malikanesindeki ofisinde, en güzel çayın tatlı kokusu, koku duyusunu sevindirdi.

"Peki, nasıl hissediyorsun?"

Her ne kadar sözler kesik olsa da Lulak ile Clerivan arasındaki ilişki anlamın anlaşılmasına yetiyordu.

"Rabbimin sözlerini anlayabildim."

"Evet, çok iyi bir fikir, öylesin"

Ancak Lulak, başkalarına karşı ne kadar cimri olsa da kendine karşı daha katı olan Clerivan'ı tanıdığı için bir gün güldü.

"Kısa bir süre önce onun yedi yaşında normal bir çocuk olduğunu sanıyordum. Bu çok tuhaf bir şey."

"Olmasa bile bunu sormaya çalıştım."

dedi Clerivan çay fincanını bırakarak.

"Gallahan-nim ve Bayan Florentia'nın getirdiği hizmetçileri aradım ve sordum; kızın dehasını kimse bilmiyordu."

"Anlıyorum."

"Size Bayan Florentia'nın dersi almaya hak kazandığını söylemiştim ve Gallahan-nim de çok şaşırmıştı."

"Hmm...."

Lulak bakımlı sakalı ovuşturdu.

Ne zaman derinlemesine düşünsem bilinçsizce ortaya çıkan bir alışkanlıktı bu.

Figüre bakan Clerivan dikkatlice bir atı üzerine bindirdi.

"Bayan Florentia'nın yeteneklerini sakladığını sanmıyorum."

"Gizli yetenek....?"

"Bu sadece bir hipotez..."

"Lütfen açıkla."

Lulak'ın yaşlı dev bir ağacın rengi gibi yıllar geçtikçe daha da koyulaşan kahverengi gözleri, karşısındaki kişinin başını eğmesini sağlayacak gücü barındırıyordu.

Lulak'ın bakışının ardından Clerivan'ın yüzü de ciddileşti.

"Çok zeki bir hanımefendi. O öyle bir insan ki, sıradan çocukların asla göremeyeceği şeyleri görecek. Mesela bu Lombardiya, babasının, yani Gallahan'ın evinin yeri."

"Olabilir."

Lulak'ın atmosferi daha da ağırlaştı.

Lombardiya ailesini herkesten daha başarılı bir şekilde yöneten oydu ama çocuklarının büyümesine kadar ileri gidemedi.

Hayır, Lulak Lombardy'nin hayatındaki en zor şeydi.

Biri çok fazlaydı, birinin hiçbir fikri yoktu, diğeri ise zayıftı.

En büyük kızı ve tek kızı Shananet en uygun olanıydı.

Bu durumdan endişe duyan Lulak'ın damadı Vestian Schults, Daryl'in yanına gelerek iki oğlunun Lombardiya soyadını almasını sağladı.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin