112.Bölüm

109 11 0
                                    

Keyifli okunmalar☺️

Perez Akademi'ye gitti.

Birkaç gün önceydi.

Artık saraya gitmem için bir neden olmaması dışında günlük hayatım pek değişmedi.

Pellet'in işine baktığım ve bazen ilaç alıp almadığını ve birlikte yemek yediğini kontrol etmek için büyükbabamın ofisine uğradığım bir dizi gündü.

Babam Güney'deki ek giyim dalını kontrol etmek için bir iş gezisindeydi.

Babam uzaktaydı ve ikizler eğitimle meşgul.

Sabah zaten Pellet'e gittiğim için, büyükbabamla öğle yemeği yemek için ofise gidiyordum.

Benimle birlikte yemek yemesi gereken Larane restoranda buluşmaya karar verdi.

Sanırım Perez olmadan biraz sıkıldım.......

"Ah!"

Aniden, o sabah aklına geldi.

"Güzel bir yüzü olduğu için!"

Oh, sanmıyorum.

Perez akıllıdır, kılıçları iyi kullanır ve güzel bir kişiliğe sahiptir.

Her neyse, o gün o kadar utandım ki onu azarlayamadım ve bırakamadım.

"Bir dahaki sefere seni gördüğümde, sana şaplak atacağım."

Onu sana sert bir şekilde vereceğim.

O güzel yüzle yaramazlık yaparsanız, imparatorluk muhtemelen çılgına gelecek.

Bu düşünceyle yürürken ofisin önündeydim.

Kapıyı çaldım ama garip bir şekilde cevap yoktu. Benim geleceğimi bildiğine eminim.

Tekrar dokundum ama kelime yoktu.

Herhangi bir ihtimalle

Şu anda kalbim battı.

"Büyükbaba?"

Kabalık olduğunu biliyordum ama ofis kapısını açtım.

Ve içeri girer girmez büyükbabamı masanın önünde bir şeyler okurken buldum.

Allah'a şükür.

Göğsümü içeri süpürdüm.

"Büyükbaba, meşgul müsün?"

Kapıda durdum ve bir kez daha aradım ve büyükbabam şaşırdı ve gözlerini kağıttan aldı.

"Ah, Tia burada. İçeri girmeden orada ne yapıyorsun? Buraya gel."

Neyse ki, büyükbabam izinsiz kapıyı açmamı pek umursamıyor gibiydi.

"Çok mu meşgulsün?"

"Hmm. Son zamanlarda bunu biraz hissediyorum."

Büyükbaba gülümseyerek ama gözlerinin etrafına sert bir şekilde basarak cevap verdi.

"Gözlerin acıyor mu?"

"Huh? Hiçbir şey değil. Büyükbabanın yaşına geldiğinizde gözleriniz loşlaşır. Henüz küçük Tia'yı bilmiyorum."

Büyükbabam öyle dedi ve başımı okşadı.

Ama dedemin ten rengini dikkatlice inceledim. Sadece presbiyopi ise sevindim.

Önceki hayatımda, hastalığın artıcı etkileri nedeniyle ilk görüşünü kaybeden dedemdi.

Bunu bilerek, dedem gibi gülemem.

"Kahvaltı mı, büyükbaba?"

"Evet, yaptım."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin