Keyifli okunmalar☺️
"Ah!"
"Farklı bir renk!"
Bir bakışta, farklı kırmızı ve mavi alevler ev sahiplerini karıştırdı.
"İşte böyle..."
Lulak sakalını süpürerek başını salladı.
"Kırmızımsı taraf gerçek Lombardiya çekidir. Alevin mavi olması sahte."
Shananet cevap verdi, tüm çekler yakılmadan önce maçı söndürdü.
"Gördüğünüz gibi, sadece bir köşeyi yakarak söylemenin kolay bir yolu. Üzerinde para olan önemli kısım yanmadan önce."
"Bu yeterliyse, hemen tezgahta kontrol edebileceksiniz! Ateşe yakmak! Bu gerçekten hayal edilemez bir yol, Madam Shananet!"
Grodic Bray çok heyecanlı bir sesle inanılmaz bir şekilde söyledi.
"Bunu nasıl çözdün?"
"... Bunu ve bunu kendi başıma nasıl söyleyeceğimi anlamaya çalışırken şanslıydım."
"Harikasın!"
Shananet cevap vermeden önce hafif bir boşluk vardı ama kimse fark etmedi.
"Bu Shananet!"
"Ne çığır açan bir yol. Bunu kim düşünebilirdi!"
Sahte ve gerçek çeklere bakan ev sahiplerinin gözleri doğal olarak Lulak'a döndü.
Herkes Lulak'ın kararını bekliyor.
Lulak sonunda bir kez Viese ve Shananet'e baktı.
Kendine güvenen ama gülümsemeyen Shananet ve Viese'nin öfkeyle çarpıtılan yüzü aynı anda ona baktı.
Ev sahibi bazen aile için zor kararlar vermek zorundadır.
Şimdi bunun zamanı geldi.
Lulak alçak sesle konuştu.
"Ben dönene kadar Shananet'in vekil patrik olarak görev yapmasına izin verin."
Lombardiya Lordu'nun temsilcisinin Viese'den Shananet'e değiştiği andı.
Viese ağlamaklı bir sesle protesto etti.
"Baba!"
Ancak Lulak'ın bu kararı tersine çevirmeye niyeti yok gibiydi.
Sadece iğneye yeri olmayan bir yüzle kendisi için ağlayan Viese'ye baktı.
"Bunun şu anda ne anlama geldiğini biliyor musun? Baba, veraset adayı olarak bir kadın olan kız kardeşimi resmen tanıdın!"
"Bunu bilmediğimi mi sanıyorsun?"
"Bunu gerçekten yapacak mısın?"
Viese öfkeyi yenemedi, bu yüzden boynunda kanla çığlık attı.
"Bunu sadece bir sahte çek için yapamazsın! Yani, bana böyle davranamazsın!"
Hak ettiği şeyden mahrum bırakılmış bir adam kadar haksızlık.
"Sence bu seni bir Lord olarak emekliye iten bir şey yüzünden mi?"
"Değilse, nedir!"
"... Sanırım doğru kararı verdim."
Lulak soğuk bir şekilde söyledi.
"Şimdi gitmelisin."
Yapabileceği başka bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasiFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...