Keyifli okumalar☺️
Bugün Lombardiya'nın malikanesinde son yıllarda benzeri görülmemiş büyük bir ziyafet düzenlendi.
Sonunda yetişkin olduğunda Florentia Lombardiya'nın 18. doğum günü partisiydi.
Başlangıçta, Lombardiya'nın yakın ailesi her doğum gününde büyük bir ziyafet düzenlerdi, ancak bu sefer farklıydı.
Doğum gününden yarım yıl önce toplumda söylentiler dolaştı.
Gallahan Lombardiya, tek kızının reşit olma töreni için büyük bir ziyafet hazırlıyor.
Ayrıca, bir sonraki Lombardiya Başkanı adayı olarak anılan toplumun eski çiçeği Shannanet Lombardiya'nın Gallahan'a yardım ettiğine dair söylentiler vardı.
Ve ziyafet daveti geldiğinde soylular yine şok oldular.
Ziyafet davetine dahil edilen kağıt parçası yüzündendi.
Bir "Gallahan Giyim Mağazası Premium Elbise Kuponu" idi.
Ziyafete katılıp katılmadığınıza bakılmaksızın değişim bileti olan bir giyim mağazasını ziyaret ederseniz, pahalı bir elbise alabilirsiniz!
Gallahan Lombardiya'nın kızına olan sevgisinin yanı sıra, varlıklarının gerçekten çok büyük olduğunu hissedebiliyorlardı.
Ve davetin sonunda, dedi.
[Ziyafete katılanlar için, size iade hediyesi olarak 'Pellet Home & Interior'da kullanılabilecek 10 altın değerinde bir hediye sertifikası vereceğiz.]
'Pellet Home & Interior', Pellet Corporation'da İmparatorluğun ortasında yoğun bir şekilde açılan lüks bir süs mağazasıydı.
Orada çok kaliteli bir vazo veya çaydanlık almak için on altın yeterliydi.
Tabii ki, onları 10 altın hediye sertifikalarını değiştirmeye ve mağazalarda daha fazla para harcamaya zorlayan Tia'nın yeni iş tanıtım stratejisiydi, ancak bunu bilmiyorlardı.
Az önce, "O, çok küçüklüğünden beri kendisi tarafından öğretilen Clerivan Pellet'in öğrencisi ve çok yakınlar, bu yüzden doğum günlerine çok para harcıyor!" dediler.
Ziyafet günü!
Tabii ki, katılım oranı çok yüksekti.
Sıralarını bekleyen uzun arabalar nedeniyle ziyafet salonuna girmek için bir saatten fazla beklemek zorunda kaldılar.
"Banket salonu o kadar güzel ki büyülendim!"
"Ne kadara mal oldu?"
"Onun Patrik Lombardiya'nın en sevdiği torunu olduğunu duydum, aman Tanrım..."
Gelen herkes bir süre susamadı.
O kadar yaygın sözler söylediler ki.
"Burası Lombardiya!"
Ziyafet salonu altınla süslenmiştir.
Özellikle, ziyafet salonunun ortasında asılı devasa bir elmas avizenin ışığında altın perdeler ve masa örtüleri daha parlak bir şekilde parladı.
Özellikle bugün için, pencere çerçeveleri yaldızlı, aşırı ihtişam katıyor.
Sadece bu değildi.
İnce ezilmiş altın varak, hizmetçilerin taşıdığı şampanyada yüzdü.
Bunların hepsi, Lombardiya dışında kimsenin taklit edemeyeceği olağanüstü zenginlik ifadeleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...