Keyifli okumalar☺️🤗
Kışın karlı bölgelerde trafik koşulları çok kötüdür.
Bu yüzden teslimat işini düşüşten önce istikrarlı bir konuma getirmek için acele ettik.
Sadece Devon değil, Lombardy Transportation'ın çalışanları da yaz bitmeden iş brifinglerini mümkün tutmakla meşguldü.
"Çok meşguldün, değil mi?"
Larane bana sordu.
"Muhtemelen aynı anda birkaç aileyi içerdiği için. Sonuçta bu kadar dikkat etmek zorunda kaldım."
Teslimat işi çok büyük ölçekli bir iştir.
Sadece Lombardiya Taşımacılığından sorumlu olan Devon, benim yetkim tarafından doğrudan taşındı, ancak teslimat işinde yer alan sadece onlar değil.
Lombardiya Burs Vakfı'ndan Herrin, Lombardya Top'dan Dillard ve Lombardy Bank'tan Bray de yatırımı ödünç aldı.
Başka bir deyişle, dört ailenin aynı anda taşındığı büyük ölçekli bir işti.
"Ama herkes iyi işbirliği yapıyor, bu yüzden yarın için endişelenmeme gerek yok."
Dürüst olmak gerekirse, yarına olan hislerim endişelerden çok beklentiler gibiydi.
"İnanılmaz, Tia."
"Sadece ilerliyorum, biliyorsun."
Larane'in bana verdiği bir demet zambakla koltuğumdan kalktım.
"Pekala, gitsem iyi olur, Larane. Zambağı eve koyacağım."
Veda edip gitmemin zamanı geldi.
"Hazırlanmakla meşgul olduklarında, burada yavaş yavaş sohbet ediyorsun. Zaten vazgeçtin mi?"
Seraya yeni giren ve gevezelik eden Viese'ydi.
Karakteristik gıcırtılı yüzünde hoş olmayan bir gülümseme vardı.
Larane ve güzel çiçekler sayesinde tam çiçek açan his, Viese'yi gördüğüm an çok kirlendi.
Ama parlak bir gülümsemeyle selamladım.
"Merhaba amca."
"Evet, iyiyim, peki ya sen?"
Bu bir soru değil.
Sanki korkuya ya da baskıya dayanamıyormuş gibi, buraya koşup ağlayamıyor. Yüzünün içinde ne olduğunu tamamen görebiliyorum.
"Ben de iyiyim amca."
"Evet, evet. İyi olmalı. Lombardiya'nın adıyla büyük bir anlaşma yaptın. Gallahan'ın yaptığı seni durdurmadı."
Konuşmasının sonunda dilini bile tıklattı.
Viese çok sevinçliydi çünkü yakın zamanda Lombardy Construction aracılığıyla Angenas'ın geliştirme projesini kazandı.
Lombardiya'ya gerçekten yardım edemeyen Viese.
Başka bir deyişle, İmparatoriçe'ye bağlandı ve Angenas'ı geliştirme haklarını elde etti.
Şimdi, Angenas ve Lombardiya'nın inşası aynı teknede olmak gibiydi.
İmparatoriçe'yi ve ailesini eşiğine götürmeyi planladığım için gelecekte Angenas'a ne olacağını bilmek benim için çok zor.
Bir süre oldu, ama Angenas'ı mahvetme planını durdurmam gerekip gerekmediğini bile düşündüm.
Ancak, inşaat ödemeleri almamak Lombardiya'yı mahvetmeyecek ve Viese'nin aileden kanamak için yetersizliğini göstermesi de mükemmeldir.
Bir bakıma Viese sayesinde sülün ve yumurta yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...