121.Bölüm

107 13 0
                                    

Keyifli okunmalar☺️

BEŞ BUÇUK YIL SONRA, TIA'NIN 18 DOĞUM GÜNÜ...

Kabarık bir sırtlığı olan bir koltukta oturuyordum ve gözlerimi kapadım.

Cildimden geçen eğimli açık pencereden hafif rüzgarın geldiğini hissettiğimde, bir gülümseme doğal olarak geliyor.

Doğum günümü sevmemin nedeni ilkbahardır, bu yüzden bu sefer çiçek kokusuyla karışan rüzgarı her zaman hissedebiliyorum.

"Vay canına..."

Sonra kollarımda uyuyan bebek kıpırdamaya başladı.

"Marilyn, şimdiden uyandın mı?"

"Haam-."

Soruma cevap verecekmiş gibi, Marilyn küçük, dişsiz ağzı açıkken esnedi.

"İyi uyudun mu, Marilyn?"

Bebeğin beyaz yanaklarını hafifçe okşarken, siyah inci benzeri gözler bana baktı.

"Yay?!"

"İyi bir rüya gördün mü?"

Bana gülümseyerek çocuğun yumuşak alnını dikkatlice öptüm.

Bebeğin eşsiz tatlı kokusu beni gülümsetti.

"Marilyn'imiz kime bu kadar güzel görünüyor?"

"Yay, woo!"

Bebeğin küçük eli bana uzandı.

Yalnız oturmayı yeni öğrenmiş bir bebek için duygularını ifade etmenin en iyi yolu buydu.

"Evet, seni seviyorum, Marilyn."

Küçük bir el tuttum ve yumuşak avuç içini bir kez öptüm.

Bebek ayaklarını yere serdi, belki kaşınıyordu.

"Hadi, incinmemeye dikkat et!"

Dışarıda işçilerin bağırdığını duydum ama odam dışarıdaki gürültülüden tamamen farklı bir dünyaymış gibi huzurluydu.

"Marilyn, tekrar pratik yapalım mı?"

Uzun saçlarımla oynayan Marilyn bana baktı.

"Hadi, beni kopyala. Anne... Anne..."

Hiç düzgün söylemedim, bu yüzden dilimin ucunda yuvarlanan kelime biraz tanıdık değil.

Ama Marilyn'in onu herkesten daha çok sevecek bir annesi var.

"Dudaklarımın hareket ettiğini görüyor musun, Marilyn? Böyle yapıyorsun. Anne... Anne..."

"Ah, hanımefendi. O konuşmadan önce daha gidecek çok yolumuz var."

Vazodaki suyu değiştirmekten dönen Louryl odaya geldi ve dedi.

"Hayır, Marilyn bir dahi, Louryl. Böyle oynamaya devam ederse, diğer bebekten daha hızlı konuşacak."

"Seni durduramam."

Louryl bana tepeden baktı ve bundan hoşlanmadı ama gülümsemesi yüzünü terk etmedi.

Dünyada çocuğundan nefret eden bir anne yoktur, dahi olarak adlandırılır.

"Bayanın beklentilerini karşılamak için büyümen gerekiyor. Değil mi, Marilyn?"

Marilyn, Louryl'in üç yıl önce evlenen ilk bebeğidir.17

Louryl, Lombardiya Şövalyeleri'nin genç bölüm lideri Flint Devon ile romantik bir evliliği başardı.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin