143.Bölüm

102 14 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

"Genç Leydi'den böyle bir rahatlık duyduğuma daha da minnettarım."

Milletvekili Lord Ivan benimle biraz sersemlemiş bir sesle konuştu.

"O benim torunum olduğu için değil, aynı zamanda sadece bir yetişkin, ama çok geniş fikirli ve zeki."

Büyükbabam gizlice yanımda bana iltifat ediyor.

"Bu Lombardiya teslimat işi aynı zamanda onun işi."

"Ah, öyle mi?"

Bana bakan Vekil Lord Ivan'ın gözleri değişti.

Gülümsedim ve çayın hazır olduğu yeri işaret ettim.

"İyi uyumanıza yardımcı olacak bir çay hazırladım. Sana içerken söyleyeceğim."

Kendim özenle seçtiğim çay aslında iyi bir gece uyku çayından ziyade sakinleştirici bir çay.

Kesinlikle işe yarıyor, oturup birkaç yudum çay içtikten sonra, Vekil Lord Ivan'ın cildi önemli ölçüde düzeldi.

Donmuş gibi görünen yüzü sıcak bir şekilde eridi ve yumuşadı.

Sadece dürtmek ve istendiği gibi aşağı inmek için yeterince iyi.

"Hasar durumu nasıl?"

Vekil Lord Ivan'ın gelişinden önce de söylediğim gibi, büyükbaba önce kelimelere başlar.

"Neyse ki, şimdiye kadar o kadar çok kayıp yok. Ama..."

Yardımcı Lord Ivan beklenmedik bir şekilde samimi bir şekilde durumdan bahsetti.

"Bu gidişle, bölge halkının kıştan sonraki ilkbaharda düzgün bir şekilde çiftçilik yapıp yapamayacağından emin değiliz."

"Şimdi çiftçiliğin nesi var? Şu anda kışı atlatma konusunda endişelenmeniz gerekecek. Kuzeyde kışlar serttir."

"... Bu doğru."

Vekil Lord Ivan'ın omuzları daha da aşağı sarktı.

Ve gördüğümde emin olabilirdim.

Bu sabah erken saatlerde İmparatoriçe Sarayı'na uğradı ve İmparatoriçe ile ilişkisi eskisi gibi değil.

Angenas ile hala güçlü bir ilişkisi olsaydı, Vekil Lord Ivan gözlerini sonuna kadar benden ve büyükbabamdan uzak tutardı.

Gerçekten de, İmparatoriçe artık Triva ağaçları sağlayamayan Ivan'a sadık kalmaya devam edemez.

Birbirimize heyelanı suçlayarak boynumuzdaki kanla kavga etmesek ne olur?

Her neyse, şimdi önemli olan, Kuzey'in başı Ivan'ın artık uçurtma benzeri bir konumda olmasıdır.

"İvanlar bu durumda aceleciydi. Yeterince günlük kaydı yapmalıydın. Duvarların yeniden inşa edilebileceğini söylüyorlar, peki ya heyelan kurbanı olanlar?"

Büyükbaba sert bir sesle söyledi.

Hızlı bir şekilde Vekil Lord Ivan'ın tarafını yerledim.

"Kimse bu kadar çok yağmur yağacağını bilmiyordu, büyükbaba."

"Ama bir Rab böyle bir duruma hazırlıklı olmalı."

Gerçekten büyükbabam ve ben anlaşmazlık içinde değiliz.

Önceden düzenlenmiş senaryoya göre sadece role bağlı kalın.

Bir tarafta korkutmak ve çığlık atmak yerine, diğerini örtün ve yatıştırın.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin