82.Bölüm

130 13 0
                                    

TLS : Shenks

Onu yanlış mı duydum diye merak ederek Clerivan'a baktım.

"Bugün malikaneye uğradığımda bu konu hakkında konuştuklarını duydum."

"Tam olarak kimden duydun?"

"Lombardiya'nın en iyi tüccarı... Ondan duydum"

Lombardiya'nın en iyi tüccarı, Clerivan'ın babası Romassie Dillard.

Oğluyla saçma sapan konuşacak bir adam kesinlikle değil.

O halde Lombardiya'nın Lira madeniyle ilgili söylentiler duyduğu doğru olmalı.

Anılarımı hatırladım ve yeniden titizlikle gözden geçirmeye başladım.

Ancak anılarımı ne kadar hatırlamaya çalışsam da en yüksek teklifin 2000 altın olduğu doğruydu.

"Lombardiya, demir tekelini sürdürmek için hiçbir paradan kaçınmayacaktır. Bu yüzden düşündüğünüzden daha fazlasını hazırlamanız gerekebilir leydim."

Ciddi bir bakışla Clerivan'a tavsiyelerde bulundu.

O haklı

Eğer Lombardiya'nın demir cevheri hakkında bilgisi olsaydı, hemen 5.000 altın civarındaki parayı arayıp ihaleyi kazanma şansı oldukça yüksekti.

Eylemlerimden birinin aniden Lombardiya'nın müzayedeye katılmasına neden olan bir kelebek etkisi yaratma ihtimalim var mı?

Ancak altına gömülü mücevher 5.000 altın değerinde olsa bile satın alınmaya değer.

Şimdi harekete geçersem müzayede gününde 5000 altını hazırlamak imkansız değil.

Ve aniden kafamda bir düşünce belirdi.

Peki ya Lombardiya geçmişte müzayedeye gerçekten katılmışsa?

Kafamın karıştığını ve endişelerimin giderek derinleştiğini hissettim.

* * *

Tuk

Kafamda bir şey var.

"......Ne?"

Başıma dokunduğumda hafif ve yumuşak bir şey hissettim.

Ciddi ciddi bir şey düşünüyorum, bu nedir?

Biraz sinirlendim ve kafamdaki nesneyi çıkardım, beyaz kır çiçeklerinden yapılmış bir çiçek tacıydı.

"Nedir..."

"Ben yaptım!"

Çocuğun eşsiz yumuşak sesi kulaklarıma ulaştı.

"Bu gerçekten Tia'ya yakışıyor!"

Crane çilli yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bağırdı.

Ah doğru

Şu anda çiçek bakıyorum.

Birkaç gün önce Pellet'in ofisinde yaptığımız konuşmayı hatırlayarak bir anlığına aklımı kaçırdım.

Aynen öyle, Çiçek izleme.

11 yaşında olmak da zor.

"Evet! Tia'ya gerçekten çok yakışmış!"

Larane, Crane'in yeşil ve çimenli kirli ellerini fırçalarken gülümsedi.

Şimdi Lombardiya'nın malikanesinin içindeki bir tarladaydık.

Yılın bu zamanında tarlaları dolduran küçük çiçekler açar. Çocuklar daha sonra onunla çiçek taçları ve yüzükler yapacaklardı.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin