Keyifli okumalar☺️🤗
Caydırılmasına rağmen, Lord Angenas kapalı kapıdan fırladı ve kütük alanlarına doğru yöneldi.
Ne yazık ki, çöken toprak ve taş dağ yoluna çarptı ve Lord Angenas'ın arabası da oraya gömüldü.
Ivan, Lord Angenas'ın kayıp olduğunu öğrendiğinde, aceleyle askerlerini serbest bıraktı ve arabayı buldu, ama ne yazık ki, hem Lord Angenas hem de arabacı çoktan ölmüştü.
Mektubun detayları kafasını doldurdu, ancak Ronchent sessiz kaldı.
İmparatoriçe'ye bir nezaketti.
Bunun yerine, İmparatoriçe Rabini tekrar sordu.
"... Baba, ne dedi?"
İmparatoriçe'nin kanı ve gözyaşı olmamasıyla ne kadar ünlü olursa olsun, babasının üzücü haberi hakkında yapabileceği hiçbir şey yok.
Ronchent daha kasvetli bir kalple söyledi.
"Lord Angenas vefat etti. Bu, Lord Ivan'dan bu sabahki bir mektup."
Kurye güvercini tarafından kıtada uçan küçük mektup buruşuk ve kirliydi.
Onu kabul eden İmparatoriçe'nin beyaz, bakımlı, pürüzsüz elleriyle çok tezat oluşturuyordu.
İmparatoriçe'nin başı yavaş yavaş eğildi.
Saçları yüzünden artık yüzünü göremiyordu.
Bu görünüşte, Ronchent Ivan, İmparatoriçe'yi rahatlattı çünkü onun için üzüldü.
"Kalbinin kırılmış olması gerektiğini biliyorum, İmparatoriçe ve merhum Lord Angenas gerçekten de birçok soylu için bir modeldi."
Alçak sesine rağmen İmparatoriçe kımıldamadı.
Ne kadar kalp kırıklığı olurdu?
Belki de İmparatoriçe'nin yüzünde sıcak gözyaşları vardır.
Lord Yardımcısı Ivan, rahatlıktan bahsetmeye devam etti.
"İvan'ımızda, Lord Angenas'ın eşyalarının Başkent'e güvenli bir şekilde geri dönmesini sağlamak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız..."
"Triva ağacına ne oldu?"
"... Evet?"
Ronchent Ivan kulaklarından şüphe etti.
Ve tekrar sordu.
"Ne demek istiyorsun..."
"Triva ağacını toplamalıydı."
İmparatoriçe yavaşça başını kaldırdı.
İmparatoriçe Rabini'nin yüzü yine ışıkla mükemmeldi.
Makyajın gözyaşlarıyla mahvolmuş hiçbir parçası yoktu ve üzüntüyle çarpıtılmadı.
Bir an önce Vekil Lord Ivan'ı selamladığı aynı yüzdü.
"Babam Kuzey'de bir orman müzayedesine katılarak Triva ormanları topluyordu. Vekil Lord Ivan onu Angenas'a taşımama yardım edebilir mi?"
"Uh, uh, bu..."
Ronchent Ivan bir an için suskun kaldı.
İmparatoriçe'nin kendisine bakan bir heykeli gibi güzel yüzünde tüyleri diken diken oldu.
Babası bir kazada öldü ve duyduğu ilk kelime ağaçla ilgiliydi.
Batı'nın kalkınma çalışması babasının ölümünden önce gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...