"Burada ne yapıyorsun."
Kaşlarının çatlamasına dayandı ama titreyen bir ses çıktı.
İmparator Jovanes aceleyle öksürerek düzeltti.
"Yanı neden buraya geldin?"
"Aynen böyle."
dedi Lulak gülümseyerek, gözlerinin etrafındaki kırışıklıklar yaratarak.
"3 yıl mı oldu?"
Lombardiya Lordu, Lombardiya bölgesini asla terk etmedi.
Bu Jovanes için iyi bir şeydi ama aynı zamanda sinir bozucuydu.
Yaşlı adam İmparatorluk Sarayı'nın tüm hikayelerini biliyor ama İmparator'un kendisi Lombardiya'da neler olup bittiğini çok az biliyor.
"Bu kadar."
Jovanes sakinliğine kavuştu ve doğal bir şekilde koltukta oturarak cevap verdi.
"Çok çaresizdin."
Ama aynı zamanda bir süreliğine de olsa. Lulak'ın sözleri üzerine Jovanes'in kalın kaşları bir kez yaşandı.
İmparator'a sanki uzun zaman sonra bir kasaba çocuğuyla tanışmış gibi davranması inanılmazdı.
"Bu yaşlı adam kaç kez İmparatorluk Sarayı'na gelmek istedi. Sizinle en son karşılaştığımda Majestelerinin yaşadıklarım ve İmparatorluk Sarayı'nın kapısının önüne döndüm."
"...... ne duydun, sanırım Lombardiya Lordu'nu zaten amcam olarak bilimi."
"Bu İmparatorluk İmparatorluk Sarayı'ndan yönetmeye güvenim yok, böylece Lombardiya sanki parçalarınız evinizmiş gibi girip çıkmak, eğer beni tahttan indirmek istiyorsanız, yüzünüzü toplantıdan uzak tutun..."
"Hmm...."
Jovanes'in hayatında hiçbir şey yoktu.
Bu doğal bir tepkiydi çünkü aslında Jovanes'in Lulak'a söylediği şey buydu.
"O zamanlar çok çalışmakla boğuşuyordum......"
Gülümseyen ve aşağılayıcı bir mazeret öne süren Jovanes'e bakan Lulak şunları söyledi:
"Bu kadar dayanmış olmama rağmen bugün Majestelerini görmeden edemedim. Beni Affet lütfen."
".... Neler oluyor. Bu şafaktan itibaren."
Jovanes de merak etmiş ve dayanamamış.
Hiçbir şey söylemeden odaya gelip bu şekilde beklemek Lulak'a göre değildi.
"Bu bir sürpriz ama İkinci Prens Perez'e neler olduğunu biliyor musunuz?"
"Perez mi?"
Alışılmadık bir isimdi bu.
Bunun çok geçmeden unutan oğlunun adı olduğunu anlaması birkaç saniye sürdü.
"Eğer o çocuk olsaydı İmparatoriçe ona çok iyi bakardı. Bugün buraya gelmenizin sebebinin o çocuk olduğunu mu söylüyorsunuz?"
Beklenmedik bir şekilde Jovanes başını eğdi.
"Majestelerine bir şey sormak istiyorum. İmparatoriçe'nin İkinci Prens'e gerektiği gibi bakacağına gerçekten inandınız ve Perez'le ilgilenmesi için onu görevlendirdiniz mi?"
Lulak İmparatoru onurlandırır, ancak İmparatoriçe ile birlikte değil.
Bu onların Lombardiya eyaletlerinin rakipsiz olduğunu söylemelerinin kendine özgü yoluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...