Aynı anda Perez, Kylus'un çok sıkı tuttuğu kolunu serbest bıraktı.
"İyi uyudum."
Florentia elinden geldiğince uzandı ve sonra adamın önünde durduğunu gördü ve masum bir tavırla sordu.
"Ha? Kim?"
Florentia gözlerini açar açmaz pençelerini kaldırıp yaralı bir kedi gibi koruyan Perez'den tam tersi bir tepki geldi.
"Ah......"
Aniden serbest kalan kolunu tutan Kylus, kendine geldi ve onu selamladı.
"Merhaba Bayan Florentia Lombardy. Ben Kylus Herring, İkinci İmparatorluk Sarayı'nın hizmetlisiyim."
"Ah, İkinci İmparatorluk Sarayı ...."
Bir anlığına iri gözlerini kırpıştıran Florentia başını salladı ve ellerini küçük bir şekilde çırparken şunları söyledi.
"Eğer bir Herring ise, Lombardiya Burs Vakfı'ndan bir Herring Ailesi mi?"
"Evet, doğru hanımefendi."
"Peki Caitlyn de burada mı?"
"İyi uyudun mu genç bayan?"
Caitlyn kibarca selamladı.
"Vay canına, güzel insanlar geldi."
Sanki birinin geleceğini önceden biliyormuş gibiydi.
Kylus başını içeri doğru eğdi ve Perez'e baktı.
Birkaç dakika önce Florentia'ya dokunmak üzereyken Kylus'un elini kırmış gibi görünen Perez nereye gitti...'
Şimdi Florentia'nın kocaman gülümseyen şekline bakıyor.
Kylus ve Caitlyn sessizce göz alışverişinde bulundular.
Görünüşe göre ikisi genellikle bir arada değil.
Caitlyn yaklaştı ve Florentia'nın dağınık saçlarını ve kıyafetlerini düzenledi.
Perez, tanıdık bir şekilde ilgilendikleri Florentia'ya yakından baktı ve sordu.
"Onların öyle olduğunu biliyor musun?"
"Evet. Daha önce malikaneye geldiğimde Caitlyn'i gördüm. Kylus..... Onu ilk defa gördüm ama o benim aileme çok yakın bir aileden geliyordu."
Florentia'nın sözleri üzerine Kylus gururla güldü.
Bunun nedeni, Lombardiya'nın tebaası Herring'in tanınıyor gibi görünmesiydi.
"İkiniz de yorulacaksınız ama artık hareket etmeniz gerekiyor."
"Hareket ediyoruz?"
Perez yüzünü sertleştirdi.
Kylus bunu kaçırdı.
Bu saray yıkık bir evle aynı hizada olmasına rağmen İkinci Şehzade'nin doğduğu, büyüdüğü, annesiyle anılarının olduğu bir yerdi.
Kylus bunu açıklamakta tereddüt etti ama Florentia, Perez'in elini tutarken söyledi.
"Sana yeni bir saray verilmeli."
"Buna ihtiyacım yok."
Perez oldukça kararlı bir şekilde söyledi.
"Hayır, ihtiyacın var. Şu anda en çok ihtiyacın olan şey saray."
Ancak Florentia'nın sözleri çok daha belirleyiciydi.
"Neden?"
"Çünkü burası İmparatoriçe Sarayı'na çok yakın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasíaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...