170.Bölüm

86 12 1
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

"Bir ejderha kullanıyorsunuz."

Lulak, karşısında Shannanet'e baktı ve İmparator'un mektubunu sanki onu rahatsız ediyormuş gibi birini kenara itti.

"Peki, madende bir gelişme var mı?"

"Evet baba."

Shannanet, kısa bir süre önce Lombardiya madenine ulaşan küçük bir mektubu Lulak'a sundu.

"Baraport kömür madeni durdurulan çalışmalara yeniden başladı."

"Madenin kuru olduğu bazda."

"Evet, sanırım..."

"Altındaki demir madenlerine vurmaya başlıyor."

Lulak başını iki yana baktı sordu.

"Sahibi değişmedi mi?"

"Baraport ailesinden, Angenas'ın Vassal ailesinden, mülkün sahibi Red Top'a devretmek için başvuru belgeleri alındı."

"Sanırım öyle."

Lombardiya'nın malikanesindeki ofiste İmparatorluğun Orta ve Güney bölgelerini güvence altına aldı. Kömür madenleri ve Başkent'te olup bitenler hakkında bilgi edindi.

Lulak'ın hiçbir ilerleme belirtisi göstermedi.

Lombardiya Bursu'nun gücü yettiği gibi işte.

"Jovannes, İmparatoriçe'den o demir cevherini almak için bu yaygarayı kopardı. Ya da belki de onda bir gurur duygusu da vardı."

Lulak sırıttı ve mırıldandı.

"Çok komik görünüyor olmalı, Shannanet."

"İmparator çocukluğundan beri pek zeki değildi."

Shannanet da sert konuştu.

Lalane'nin İmparatorluk Ailesi, Lombardiya ve Angenas'ın arasında yaşayan kadınlarda bunu neye inanarak çalışırsanız yapın, masum olsanız bile çok öfkelenmiştiniz.

"Luman ailesi sana resmi bir teklif göndermiş olmalı."

Shannanet, İmparator'un mektubunun yanında bir zarf daha söyleyerek ilerledi.

İmzada zarif bir yazıyla 'Avinox Luman, Vekil Lord' yazıyordu.

"Luman ailesini kabul etmediğim için değerlendirmeyi düşünüyorum."

Ama Lulak, bunu şömineye atarak söyledi.

"Lombardiya İmparatorluk baskısına dayanabilir, ancak Luman dayanamaz. Cheshire limanı kapılarını açmış olsa da, İmparatorluk Ailesi'nin yardım merkezi olmadan dahili olmaktan hala çok uzak. Bana bu durum için de bir talep göndermiş gibi görünüyor."

Avinox Luman'ın gönderdiği sorun kısa sürede kül olup ortadan kayboldu.

"Öncelikle, İmparatorluk Ailesi ile olan bu aptalca anlaşmazlığı çöz."

Lulak'ın sözleri Shannanet'in on rengini kararttı.

Babası bunun 'aptalca bir tartışma' olduğunu duyurdu şaka yollu bir cevap verdi, ancak Lombardiya ile İmparatorluk Ailesi arasında bir tartışmada, 20 yıl geçmişti.

"Uzun zaman alır..."

Lalane kadar yumuşak başlı bir çocuk bu acılara dayanabilir miydi?

Shannanet bilinçsizce düşündü.

'Genç Lord Luman'ın Larane'ı alıp Doğu'ya kaçması güzel yapacaktı.'

Eğer öyleyse, eğer ...

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin