Keyifli okumalar☺️🤗
"Ne demek istiyorsun..."
Gülümsedim ve yanımda duran Clerivan'a baktım.
"Her ihtimale karşı, Clerivan'dan bana katılmasını istedim. Bu bir rahatlama."
Clerivan bana gülümsedi.
"Leydi Florentia her zaman her şeyi sanki geleceği görebiliyormuş gibi bir araya getirir. Şimdi şaşırmadım."
Dillard bana ve arkadaşça bir sohbet eden Clerivan'a bilinmeyen gözlerle baktı.
Kesinlikle bir öğretmen ve bir öğrenci arasındadır.
Konuşma atmosferi tam tersi, bu yüzden çok kafa karıştırıcı olmalı.
Rab'bin Zirvesi'ndeki kafa karışıklığını sona erdirmek için onu sakin bir sesle çağırdım.
"Lord Dillard."
"Evet...?"
"Pellet Corporation'ın elmas madenciliği işini hatırlıyor musun?"
"Elbette..."
Romassie Dillard başını sallayarak cevap verdi.
"O zaman maden müzayedesinde olduğunu biliyorum. Ne düşündün?"
"Yeni Pellet's Top ile rehatsız olan Lombardy's Top'umuzun doğru dersi öğrendiğini düşündüm. O zamandan beri, orijinal niyetlerimizi yeniden kazandık ve fikrimizi değiştirdik."
Soruma cevap vermesine rağmen.
Hala şaşkın görünüyordu çünkü beni Pellet Corporation'ı bugünkü haline getiren işle ilişkilendiremedi.
Böyle bir Lord's Top ile konuştum.
"Elmas madenciliği işi benim ilk işimdi."
"İlk iş..."
Romassie Dillard başını salladı, son sözlerimden sonra boş bir şekilde mırıldandı.
"Üzgünüm, ne dediğini tam olarak anlamıyorum. Bunu tekrarlar mısın, lütfen?"
"Bana güvenemeyeceğini söyledin çünkü hiç deneyimim yok. Deneyim önemlidir. Bir dereceye kadar size katılıyorum. Bu yüzden sana bir sır vereyim."
Alçak sesle konuştum.
"Pellet Corporation'ın gerçek sahibi benim, Florentia Lombardy."
"Gerçek... Sahibi?"
Romassie'nin gözleri sanki bir depremmiş gibi titreyerek Clerivan'a yöneldi.
"Az önce söylediği doğru mu?"
Clerivan hemen cevap verdi.
"Bildiğiniz kadarıyla Leydi Florentia'ya öğretiyorum. Aslına bakarsanız, tam tersi. Her gün Leydi Florentia'dan çok şey öğreniyorum."
"Ama, ama genç bir bayan nasıl..."
Belki de şok Dillard'ı kekelemek için çok büyüktü.
Ama Clerivan biraz kalpsiz görünecek kadar kararlı bir şekilde söyledi.
"Leydi Florentia için yaş sadece bir sayıdır. Bu Clerivan Peleti, sizi temin ederim."
Clerivan, Lord's Top'un Pellet Corporation'ın mülkiyeti altında ona yardım ettiğine dair makul şüphesiyle tekrar başını salladı.
"Bugün Pellet Corporation'a yol açan Elmas Madeni ve Doğu Büyük Kuraklık ticaretinden, geçen yıl başlayan Pellet Corporation Akademi Bursuna kadar. Hepsi Lady Florentia'dan. Pellet Corporation'ın gerçek sahibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...