Kolye mi?
Birisi Shananet'in kolyesini mi kaybetti?
Şu anda başını kaldıramayan hizmetçi, Lombardiya'nın malikanede onlarca yıldır çalışan bir kişi.
Güçlü bir performans gösterebilir, ancak bu nedenle çoğu şey hakkında bu kadar düşünceli olmayacaktır.
"Ahh! Bu sabah yatak odalarını temizleyen hizmetçileri arayabiliriz..."
"İşte buyurun."
Arkası dönük haldeyken hareketsiz duran Shananet, bunu söyledi.
Sanki başka birinin işiymiş gibi monotondu.
Ama o sesle bile hizmetçi kasıldı.
"Hayır, Madam Shananet. Suçluyu yakalamak için ne yapılması gerekiyor..."
"Nelly."
Shananet hizmetçinin adını söyledi.
"Sanırım kolyemi kaybettim."
"...Evet?"
"Bir düşünün, birkaç gün önce kolyeyi alıp dışarı çıkmıştım. O zaman onu dışarıda bulmuş olmalıydım."
Yalan.
Shananet, annesinin hatırası olan kolyeye değer veriyor.
Konakta yaşayan herkes, çok özel bir gün olmadığı sürece bu şapkayı takmadığını bilirdi.
Hizmetçiler bir şey bulamıyorlar.
"Ha ama..."
"O halde insanları acı çekmeyin."
Kolayca giyilebilecek bir şey değildi.
Lombardiya ailesi gibi, yüksek rütbeli soylular da, her yere saçılmış değerli saçı olduğu ama sıradan insanların hayatları boyunca göremediği bir yerde, bu tür şeyler çok katı bir şekilde ele alıyorlar.
Bir çalışan, sahibinin eşyasına dokunduğunda, o gün çalışanın konaklaması tamamen bozulur.
Ancak gözünüzü alamazsanız, bazı güçlü hizmetkarları alıp onları itiraf etmek için korumak kalacaksınız.
Belki de hizmetçi böyle bir geleceğin işlemcisinin bilgisiydi.
"Beni anlıyor musun?"
Şimdiye kadarki süreçten haberdar olmayan Shananet sert bir sesle sordu.
"Evet, evet Bayan Shananet."
"Teşekkür ederim....!"
muhtemelen odayı temizleyen hizmetçi, titreyen parçalarının güçlerini koruyarak konuştu.
"Dinleneyim."
Hizmetçiler ve diğer kişiler Shananet'in emriyle dışarı çıktılar.
Onun yanına gidip gitmediğini merak ediyorum.
Her nasılsa Shananet'i yalnız bırakmak doğru görünmüyor.
Kapı bir takırtıyla kapanıyor.
İşte o an oldu.
Shananet'in dik dururken biriktirdiği.
"...Ha!"
Arkadan çok küçük olduklarında, orada oturuyordu ve ağzını kapatıyordu.
"Ah..."
Vinç ona baktı ve yaklaşmaya çalıştı ama başımı salladım ve gitmesine izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...