51.Bölüm

176 16 0
                                    

"Saray henüz tam olarak organize edilmemiş değil. Yetmedi çünkü aceleyle hazırlanan Prens."

Kylus sanki yüzü yokmuş gibi başını kaldıramadığı için özür diledi.

"Akşam yemeğinden itibaren düzgün bir şekilde hazırlanacağım. Üzgünüm Prens."

Sofra takımlarını tek başına toplayan Caitlyn bile iyi görünmüyordu çünkü Perez'in Poirak Sarayı'ndaki ilk yemeğinin bu şekilde bulunmaktan hoşlanmamıştı.

Perez, bahçede bilinen olmayan bir yüzle taş bir tabletin önünde görünüyor.

Bahçedeki çiçeklere bakıyordum ve bir endişelendim.

Yine de Perez'in yeni sarayında dolaşan ilk yemek bu ama taşınan yemek standartlarının altında bulunuyordu ne görülüyordu?1

Ne kadar sıkışık olursa olsun, çok hayal gücü oluşacaktır.

halen devam etmekte olan organize edilmekte olan Poirak Sarayı'na girip yemek gelen Kylus'tu.

Gelecekte Perez'in yanında kalmak zorunda kalacak olan Kylus konusunda hayal kırıklığına uğramam büyük bir olay.

Bu kadar karışık olan ne?

Yapmayı seçer ve doğrudan bakardım.

Bu arada.

"Hayır?"

gerçekten şaşırdım.

Bunun nedeni masadaki yemeğin çok dağınık olması değildi.

Böylece çok fazla ekmek yapmasına şaşırdım.

Ancak Kylus ve Caitlyn'in tavrı farklıydı.

Tepkim için daha çok üzüntü ve bunu başımdan eğikken görebilirum.

"Üzgünüm ledim. Eğer bu yemeği pek beğenirseniz, bu yemeği yemekten sonra İmparatorluk Sarayı'na gidip daha düzgün yemek geliriz."

İkilinin sorunlarına bu bir şaka değildi, samimiydi.

"Düşündüğümden çok daha iyi mi? Öyle değil mi Perez?"

Ona sorduğumda Perez hafifçe başını salladı.

Kylus'un hazırladığı öğle yemeği, üzerinde kırmızı reçel bulunan bir sandviç, bol miktarda taze meyveli bir salata, tatlı soslu ızgara tavuk yemeği ve birlikte pişirilmiş kavrulmuş sebzeler ve taze hazırlanmış sıcak buhardan oluşuyor.

Ekmek dolu.

Tadının nasıl olduğunu henüz bilmiyorum ama öğle yemeği için harika bir mezeydi.

Elbette Lombardiya'nın malikanelerinde bile daha lüks öğle yemeği yediğim zamanlar oluyor, ancak tek başıma yediğimde yemeklerin çoğu basit ve uygun fiyatlıydı.

Sadece Kylus'a sormak istedim.

"Majestelerinin öğle yemeği bu sofra düzeninden çok mu daha büyük?"

Kylus kararlı bir şekilde başını salladı ve cevap verdi.

"Majesteleri, hazırlanan akşam yemeğinde günde üç öğün yemeği de yiyor. Her seferinde onun damak tadına uygun üç veya daha fazla ana yemek, özellikle de yemeklerden önce ve sonra dört veya daha fazla ana yemek hazırlanıyor."

"Hepsini yiyemem. Majestelerinin genellikle onların arasından sevdiği yemeği mi seçtiniz?"

"Evet bu doğru."

"Vay..."

Evim oldukça tutumluydu.

Elbette büyükbaba israflı yiyeceklerden nefret eder.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin