Utanmaz bir kahkaha duyuldu.
Beni arayan Vieze'nin oğlu Belsach'tı.
kahverengi saçlı, annesi Seral'e hiç benzemeyen, Vieze'nin kopyası gibi görünen bir adam.
Bu huysuz görünen yüzünün pek çok kusuru vardı ama o zaman bile, Lombardi ailesinin en büyük oğlu olması nedeniyle kadınların ona yaklaşmayı asla bırakmazdı.
"Haaha!"
olması nedeniyle kadınların ona yaklaşmayı asla bırakmazdı.
"Haaha!"
Ama şu anda önümde olan, yaşlarında tahmin edildiği üzere küçük bir çocuktu.
Her türlü kötü şeyle uğraşan rapor edildi, bu yüzden onun pisliğini temizleyip halletmesi gereken kişi bendim. Genelde kadınlarında beni titreten cezaya çarptırıldı ama çocukken oldukça tatlıydı.
"Bana mı gülüyorsun?!"
Ancak bu tavrı hiç de sevimli değildi.
Yine de özür dilemek üzereydim çünkü daha sonra kendimi kötü hissedeceğimi düşündüm.
"Bu pis melez birine gülmeye cesaret ediyor!"
Ancak ağzından saldırgan sözler sızıyordu.
"Melez mi?"
Yavaş yavaş hatırlamaya başladım.
Belsach da dahil olmak üzere kuzenlerim, sırf annem halktan biri olduğu için beni ölümüne lanetlemişlerdi.
"Kardeşim, sanırım o melez şu anda sinirlenmiş olmalı?"
Başımı havaya yayılan sese doğru çevirdiğimde, ikinci amcamın ilk oğlu Astall'ın yanında durduğunu gördüm.
Belsach, özel hayatının düzensizliği ve şiddet olayları nedeniyle beni delirtmişse, Astall da kumar bağımlısı haline gelerek beni rahatsız etmişti.
Diğer kumarbazlar için iyi bir hedef haline gelmişti çünkü o, en derin düşüncelerini herkesin görebileceği güçlü, beyinsiz bir aptaldı.
Sonunda neredeyse büyükbabası tarafından kovuldu ve sonraki yıllarında Lombardi şövalyeleri grubuna girmeden önce, Astall'ın kumar borçları nedeniyle zaten sattığı birkaç bina vardı.
Doğru, bu ikisi her zaman birbirine yapışıp bana saldırırdı.
“Kızgın olsaydım ne yapardın?”
"Yine ağlayıp işeyecek misin?"
O zamanlar bu ikisinden çok korkuyordum.
Bu sadece bir çocuğun şakası olsa bile, onların zorbalığı çok şiddetliydi.
Bana karşı olan saf kötülükleriyle baş edemeyecek kadar genç ve güçsüzdüm çünkü söylendiği gibi çocuklar göründüklerinden daha zalimdir.
Yani eskiden ne zaman bu ikisiyle karşılaşsam kaçamıyordum, sadece titriyordum, böylece her şey çabuk bitecekti.
Bazen bu sadece alay ve hakaretle bitiyordu ama Belsach'ın moralinin iyi olmadığı günlerde beni yaralamaya başlıyordu.
Babam bu yüzden öfkelendiğinde, Vieze ve Laurel sık sık onu azarlıyor ve 'küçük çocuklar böyle büyüyor ama bu çok şaka oluyor' diyorlardı.
"Ha."
Ama öfkemi bastırdım. Sonra bir şey sordum.
"Belsach, şimdi kaç yaşındayım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...