160.Bölüm

54 9 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Bu arada, Başkent'te bulunan Angenas ailesinin konağında yüksek bir ses yankılandı.

"Hey, ne yapıyorsun!"

İmparatoriçe'nin küçük kardeşi ve Angenas'ın yeni Lordu Duigi Angenas, korkmuş bir yüzle yoluna çıkan adama bağırdı.

"Angenas'ın Şövalye Komutanı'nın bir ailenin reisini hapse attığına inanamıyorum!"

Duigi Angenas sadece bir sosyal kulüp salonuna katılmak için ofisten ayrılıyordu.

Angenas ailesinin Şövalye Komutanı Ethan Klaus'u bulana kadar kapıyı tuttu.

Rab'bin yoldan kenara çekilme emirleri dışında, Ethan Klaus kımıldamadı.

Kalın zırh giymiş, bir dağ gibi dik durdu, sadece kayıtsız bir yüzle Duigi Angenas'a bakıyordu.

"Hey! Angenas Lordu'nun emrine itaatsizlik eden bir adam var. Bu adamı sürükle!"

Boynunda damarlar durana kadar bağırsam bile boş koridorda hiçbir hareket belirtisi yoktu.

Sanki herkes Duigi Angenas'ın durumunu biliyormuş ve kaçmış gibi.

Tüyler ürpertici bir andı.

"Şimdi anladın mı, Duigi?"

Köşeden yavaşça dönen İmparatoriçe Rabini, uzun bir peçe takmıştı.

"Angenas'ın gerçek sahibi kim."

"Nasıl, bunu bana nasıl yapabilirsin!"

"Ah, ben de bunu yapmak istemedim. Ama Lombardy Construction'ın ödemesini ertelemem için beni dinlemek istemedin."

"Ama bir randevu tarihi var ve Lombardiya'dan sürekli bir baskı var, yani..."

"Sonuçta, Lombardiya'dan benden daha çok korkmalısın."

İmparatoriçe Rabini gülümsedi ve sordu.

"Şimdi nasılsın, Duigi?"

Duigi Angenas yorgun bir yüzle Rabini'ye baktı ve başını salladı.

"Seni anlamıyorum ablam. Sussew ve Lombardiya'ya çok şey borçlusun, endişelenmiyor musun?"

"Endişelenecek ne var? Batı işi bitti ve tek yapmamız gereken meyveyi hasat etmek."

İmparatoriçe Rabini'nin Duigi'ye yaklaşma sesi koridorda yankılandı.

"Zavallı ve aptal küçük kardeşim. Babamızın oğlusun."

Dilini tıklattı.

"Turizm Batı'da her şey değildir. İnsanların toplandığı yerde para biriktirilir. Bir mucize olacak ki, düzgün yetiştirilemeyecek araziye büyük bir şehir inşa edilecek. Yaptığım bir mucize. Yani endişelenmen gereken bir şey yok, Duigi."

Duigi Angenas'a bakan mavi gözler soğuk bir şekilde parladı.

"Senin kendi cehaletin dışında."

İmparatoriçe Rabini'nin parmak uçları Duigi Angenas'ın yanağına dokundu.

Ve korku ve öfkeyle lekelenmiş erkek kardeşinin yüzüne bakarak tekrar dilini tıklattı.

"Bu sefer hatanı göz ardı edeceğim, ama ikinci kez değil. Anlıyor musun?"

İmparatoriçe Rabini çok tatlı bir sesle fısıldadı.

"Dediğim gibi yapmaya devam edebilirsin. O zaman, Angenas'ın Efendisi olarak hayatınızın tadını çıkarabileceksiniz."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin