Keyifli okumalar☺️🤗
Güneş gökyüzünü kırmızıya çeviriyordu ama hala Birinci Prens Sarayı'nda misafirler vardı.
Angenas'ın ünlü vasal ailelerinden biri olan Baraport ailesinin ev sahibi ve İmparatoriçe'nin küçük kardeşiydi.
"Vay..."
Duigi Angenas boğuk bir iç çekti ve parmaklarını yorgun gözlerinin etrafına sürttü.
Yanında oturan Baraport'un Lordu da bir ipucu aldı ve boğaz ağrısını alkolle söndürdü.
"Siz ikiniz yorgun görünüyorsunuz. Şimdi duralım, değil mi?"
Astana, Duigi ve Baraport'un Lorduna söyledi.
Ama Duigi başını salladı.
"Hayır, hala çalışman gereken bir sürü şey var."
Duigi Angenas ve Baraport'un Lordu şimdi iki gün sonra Astana'ya konferansa hazırlanmasına yardımcı oluyorlardı.
Hayır, dürüst olmak gerekirse, testteki bir soruya önceden cevap vermek gibiydi.
Konferansta ele alınacak önemli konular ve Angenas güçlerinin tartışacağı konular hakkındaki genel görüş önceden bilgilendirildi.
Ama Astana esniyordu ve can sıkıntısına karşı koyamıyordu.
Açıkçası ilk başta oldukça motive oldu, ancak karmaşık siyasi içerik ortaya çıktıkça ilgisini hızla kaybetti.
İmparatoriçe'nin talebi üzerine, birkaç saat boyunca Astana'ya birden ona kadar öğretiyorlardı ama Duigi'nin sabrı da tükeniyordu.
"Ekselansları."
Sonunda Duigi, Astana'yı sert bir sesle aradı.
"İkinci Prens'in bir sonraki konferansa katılacağını unutma."
Astana, Duigi Angenas'ın sözlerine kaşlarını çattı.
Sonra Baraport'un Lordu, yanında otururken liköre baktı ve iğrenç bir sesle söyledi.
"Yani? Bunun bu sıkıcı çalışmayla ne ilgisi var?"
"... İkinci Prens akıllı bir adamdır. Sadece onun tarafından en yüksek rütbeye sahip akademiden mezun olduğunu söyleyebilirsiniz. Muhtemelen konferansta Majesteleri ve soylular üzerinde iyi bir izlenim bırakacaktır."
Duigi son sabrı hazırladı ve teşvik ediyormuş gibi konuştu.
Ama Astana tavrını değiştirmedi.
"Alçak adam birkaç kelimeyle Majestelerinin ve soyluların iyiliğini kazanırsa ne fark eder?"
"Elbette..."
"Onun benim için bir tehdit olduğunu mu düşünüyorsun?"
Duigi Angenas cevap vermek yerine sustu.
Çünkü Astana'nın ona bakan gözleri tehlikeli bir şekilde parlıyordu.
Tuzak kurmuş, huysuz bir avcıya bakıyormuş gibiydi.
O sırada etrafa bakan Baraport, incelikle söyledi.
"Ama İlk Prens konuyu araştıran bir açıklama yaparsa, herkes sana saygı atacak."
"Hmmm... bu kötü değil."
Astana bir kez gözlerini kocaman devirdi ve dedi.
"O zaman her şeyi sıkıcı bir şekilde açıklamaya çalışmayın, daha kısa konuşun. Sorun nedir ve ne söylemeliyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...