107.Bölüm

125 15 0
                                    

Keyifli okunmalar☺️

İmparatorluk Debutante başladı.

Her yıl çok ilgi gören bir İmparatorluk Debutante'siydi, ancak bu yılki ziyafet salonu daha da kalabalıktı.

"Bu, Bayan Impigra'nın bu yılki son çıkış partisi, değil mi?"

"On yıl geleneğinin sonu ve katılmak istediğim için başkente aceleyle geldim."

Sıkıcı aristokratların hayatlarında böylesine özel bir olay kuraklık yağmuru gibiydi.

Belki de ziyafet salonuna girenler bu yüzden özellikle heyecanlandılar.

Ve girdikten sonra hepsinin benzer yüz ifadesi vardı.

"Aman Tanrım!"

"Daha önce hiç bu kadar muhteşem ve görkemli bir ilk ziyafetim olmamıştı...!"

Ziyafet salonuna girer girmez, durup etrafa bakmakla meşgul olan insanlar nedeniyle hafif bir tıkanıklık oldu, ancak kimse şikayet etmiyordu.

"Şu güzel çiçeklere bak..."

Biri iç çekti.

Bazı insanlar hayatlarında ilk kez gördükleri manzaraya kahkahalara boğuldular.

Başlangıçta, İmparatorluk Sarayı'nın Debutante Dansı, Kraliyet Ailesinin haysiyetini gösteren büyük bir dans olarak biliniyordu.

Ama bu ölçüde değil.

"Ziyafet salonunda değil, peri krallığında olduğumu hissediyorum."

Sözlere, etrafındaki soylular ağızları açık başını salladılar.

Balo salonunun içi rengarenk çiçeklerle süslendi.

Yüzlerce insanı barındırabilen iç mekan çiçek kokusuyla doluydu.

Tavandan küçük bir avize iner ve etraflarına büyük çiçekler daireler halinde asılarak rüya gibi bir sahne yaratılırdı.

Terasa açılan kemer şeklindeki kapıda, küçük beyaz, tahıl benzeri çiçekler bir asma gibi uzanıyor ve kişinin alnını gıdıklıyor.

Kısa bir süre sonra, bir çiçek duvarı oluşturmak için kapı ve bir taraftaki duvar açık pembe ve sarı güllerle dolduruldu.

Ve hepsinden önemlisi, insanların dikkatini çeken şey, tüm ziyafet salonundan geçen küçük bir dereydi.

Duvar boyunca uzanan su yolu beyaz mermerden yapılmış, temiz ve şeffaf su yumuşak bir şekilde akıyordu.

"Bu da ne böyle..."

"Rüya mı görüyorum?"

Ele geçirilmiş gibi yaklaşanlar, derede yüzen küçük bir çiçeği çıkarıp dokundular ya da bir diz üstüne oturup parmaklarını soğuk suya batırdılar.

"Bugünün debutante dansı uzun bir gün olacak. Çok güzel!"

"Bir söylenti duydum... Lombardiya eyaleti bugünün debutante'si için çok büyük miktarda para bağışladı."

"Ah, bugün Lord Gallahan Lombardiya'nın kızının ilk çıkışını yapacağını duydum!"

Ancak o zaman insanlar ziyafet salonunun içine baktılar, ikna edici bir şekilde başını salladılar.

Lombardiya'nın parasının ve hizmetçi şefi Impigra'nın tüm know-how'ının döküldüğü son ziyafet.

Bu tek başına bu harika ziyafeti açıkladı.

Ziyafet ciddi başladı ve orkestra çalmaya başladı.

Ziyafet salonunu ilk kez görünce biraz şok olan aristokratlar ancak o zaman başka şeylere dikkat etmeye başladılar.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin