Tatlı pastayı ağzıma iterken onu izlemeye devam ettiniz.
İlk bakışta Caitlyn yavaş yavaş ziyafetin tadını çıkarırken, ama bakışları etrafında çalışan Lombardiya insanlara bakmakla zaman geçirdi.
Sanki uzun bir aradan sonra akşam dönüyormuşçasına bir sıcaklık ve mutluluk hissi vardı.
En azından Lombardiya'nın onun için ne anladığını yeterince bilgili sanıyordum.
"Tia, bu gerçekten çok lezzetli, değil mi?"
Aniden benimle makarna yiyen Gilliu ağzına beyaz krema öne sürdü ve gülerek şöyle dedi:
"Daha fazlasını getireyim mi?"
Mayron Gilliu'ya bakarak sordu.
"Hayır. Bir süre sonra başka bir şey yemek istiyorum."
"Evet, yemek istedim bir şey varsa bana söyle."
Mayron, kalan son makarna parçasını çalışan Gilliu'nun elinin rengini 'vurduğunda' bana güldü.
Sağolun beyler.
Minnettarlık göstergesi olarak yürüdüm ve onu Mayron'ın ağzına koydum.
Her nasılsa Mayron'ın yanakları biraz şekilleniyor gibi görünüyor.
Bu aralar biraz uzun görünüyor ama yine de tatlı şeyler yedi bir çocuk.
"Ben de makarnayı yedim, bu yüzden şimdi onunla ilgilenmem gerekiyor."
Ben bunu söyleyip hareket etmeye başladımda ikizler de hızla onları takip etti.
Sarı ördek yavrularını taşıyan bir anne ördek olmuş sanki ama tek başına uzanmaktanse çocuk gibi dolaşmak çok daha doğal.
Etrafa bakıyormuş gibi yaparak yavaş yavaş Caitlyn'in yanındaki yere yaklaştım.
"Ah, bu Clerivan Peletleri."
İki elimi uzatarak ikizlerin avuçlarına bir kurabiye ortaya koyuyorum ve yanlarındaki adamların fısıldaştığını duyuluyordu.
Ziyafet salonunun diğer tarafındaki Clerivan'a bakarken konuşuyordu.
Dışarıdan yakından bakacak kadar iyi olmadığımız için Clerivan benden hep mesafeli davranıyordu.
"Bugün etrafı kadınlarla çevrili."
Clerivan'ın pek memnun olmadığı bir konuşmaydı bu.
Clerivan'ın çevresinde kalabalıklaşanlar sadece kadınlar değildi.
Aslında insanlara karşı tutumu pek iyi olmasa da, insanları cezbedecek sihirli güçleri olup olmadığına bakılmaksızın birçok erkek bürokrat, en azından biraz da olsa Clerivan'a yakın durmaya çalıştı.
Ama pek çok kadın da var.
"Şuna bak."
"Kadınlar nezaketi olmayan erkekten hoşlanır mı?"
"Bu doğru."
O acı kaybedenlere söylemek istedim.
O yüz.
Yüz olasılıktır.
Ama artık meşgul olduğum için adamlara acınası gözlerle baktım ve masa masa dolaşmaya devam ettim.
Ve sonunda Caitlyn'in masasına geçmeyi başardım.
Şimdi onunla konuşmam gerekiyor.
O sırada kafamı öyle çeviriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...