Bugünlerde Haslot pazarı yeni bir şey var.
Heslot'un merkez caddesine inşa edilmiş büyük, yeşil bir binaydı.
O pahalı yeşil boya büyük bir binaya yayıldı.
Kendi sahasındaki eski bir binadan yola çıkan yenilenen dört katlı küçük bina, piyasaya hiç uymayan lüks bir görünümdeydi.
Böylece çarşıyı kullananlar arasında bina amacı hakkında çok fazla konuşma yapıldı.
Bazı binaların lüks bir bar, bazılarının ise lüks bir han olduğunu söyledi.
Görüşlerin ortak noktası rejimi buranın çok pahalı ürünler şeytanın bir yerleşmesi beklemeleriydi.
Ve bugün nihayet binaya büyük bir tabela asıldı.
<Gallahan Giyim Mağazası>
Sokakta yürümekle meşgul olan insanlar tek tek tabelalara bakarken yavaşlardı.
Binanın dış cephesi kadar lüks el yazısıyla yazılmış tabelalar soyluların yaşadığı Sedakyuna Caddesi'ne yakışmış görünüyordu.
"Giyim mağazası?"
Yakınlarda büyük bir meyve dükkanının sahibi olan Hanson, parlak tabelaya bakarken mırıldandı.
"Yanlış soyunma odası değil mi?"
Hanson'un dükkanının yanında ekmek dükkanı işleten Robert gelip şöyle dedi:
"Tamam. Eğer burası bir giyinme odasıysa, burası bir giyinme odasıdır, bir daha giyim mağazası adını duymadım."
"Neyi biliyorum."
Eski püskü binaların arasında yükselen ışıltılı binalardan hoşlanmayan Robert homurdandı.
"Bu arada, o büyük binayı soyunma odası olarak mı kullanacaksın?"
Giyim mağazası binasının hemen yanındaki çanak çömlek dükkanı Margaret, erkeklerin sohbetine katılırken sordu.
"Bu büyük soyunma odasını Sedakyuna'da yapacağım. Heslot pazarında yerleşik biri mi var?"
Diğerleri de Hanson'un sözlerine katılıyordu.
Ama yine de gözlerini koyu yeşil binadan alamadılar.
O zaman öyleydi. Kapalı bir giyim mağazasının kapısı açıldı ve genç bir kadın, tüccarları güler yüzle karşıladı.
"Merhaba!"
Aşırı süslü değildi ama görenleri görünmez kılan, gözlerini gözlerinden alamayan bir görünüme sahip bir kadındı.
"Ben Violet, 'Gallahan Giyim Mağazası'nın müdürüyüm! Gelecekte mutlu olacağım!"
Başlangıçta Lombardiya'nın zirvesindeki tekstil departmanının orta düzey yöneticisiydi, şimdi Clerivan tarafından keşfedildi ve gruba transfer edildi.
İmparatorluğun dört bir yanından her türden tekstil satıcısıyla uğraşmak, onun inatçılığıyla uğraşmak nefes almak kadar tanıdıktı.
Violet'in yeni selamı üzerine tüccarlar başlarını salladılar ve bağırdılar.
Fırının hostesi Felicia ise endişelere dayanamayıp Violet'e sordu.
"Bir giyim mağazası lüks bir giyinme odasına mı benziyor?"
"Biz soyunma odasından biraz farklıyız. Burayı hazır kıyafetlerin satıldığı bir yer olarak düşünün!"
"Önceden diktiğin kıyafetler mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...