"Genelde çanta taşımazsın, peki içinde ne var?"
"Bir hediye!"
"Hediye?"
"Evet! Prens'e Bir Hediye!"
İkinci Prens de gerçek bir Prenstir, yani yanlış değil.
Hazırladığım Melcon ilacı İkinci Prens Prens Perez içindi.
İmparatoriçe, Perez'in annesi hastalanıp sıralarda beslenmeyi sulamaya başladı.
Ama tam olarak hangi zehrinin mevcut olduğunu bilmiyorum.
Önceki durumda onun Prensi olduğu ve Lombardiya'nın saldırı altında olduğu, herhangi bir yardımın yapılıp yapılmayacağını merak ederek İstihbarat Loncası'nı beklediği öğrenildi.
Aylar boyunca biriktirdiğim parayla ödedim ve içinde bilgi bulunan bir zarf satın aldım ama İmparatoriçe'nin tam olarak hangi zehri kullanmıyordu yazıyordu.
Perez bunu sonuna kadar çözemedi ve sadece zehrin bıraktığı korkunç uykusuzluğun etkisini iyileştirdi.
Ancak uzun bir süre, kolayca fark edilemeyecek kadar küçük miktarlarda kullanmaya devam ettikleri açıktı.
İmparator, bir gece hizmetçiyle karıştırılan çocuğa pek aldırış etmedi ve işi İmparatoriçe'ye bıraktı.
Elbette İmparatoriçe kendine iyi bakacağına söz verdi ve sonra İmparator'un bakışlarından kaçınmak için yaklaştı.
Ancak bir nedenden dolayı Perez zehirlenmeden hayatta kaldı ve üç yıl sonra İmparator, İmparatoriçe'nin yalanlarını fark etti.
Ne yazık ki Perez'in hayatında önemli bir değişiklik olmadı.
İmparator, İmparatoriçe'nin hatasını yalnızca büyümüş ancak İkinci Prens'e karşı hiçbir sevgisi olmayan Angenas'ı kontrol altına almak için kullandı.
Bunun nedeni aynı zamanda İmparatorun cariyeleri olan çeşitli aristokrat ailelerden yeni mirasçıları o sıralarda görmeye başlamasıydı.
Perez'i düşünmeyi çok istiyordum ama babamın zayıf sesini duydum.
"Evet, Tia artık çok yaşlı."
Ama babamın tepkisi biraz tuhaf.
"Bunun bir gün geleceğini düşünmüştüm ama..."
"Hayır, öyle değil..."
Bir şey çok incinmiş gibi görünüyor. Ama gerçeği söyleyemem.
Babamla birlikte İmparatorluk Sarayı'nın iç mekanlarına bakarken bir süre sonra kaybolacağım.
Hedef elbette İkinci Prens Perez'in olduğu yerdir.
Şans eseri İkinci Prens'in annesiyle birlikte yaşadığı sarayın yaklaşık yerini biliyordum.
İmparatoriçe şapkayı gözlerinin görebileceği bir yere koymak istedi.
Bu yüzden sarayın batısındaki ormana küçük bir yıldız sarayı inşa etti ve Perez, akademiye gitmeden önce orada yaşadığını söyledi.
Şimdi 11 yaşında, ikizlerle aynı yaşta nasıl görünecek?
"Nedir?"
"Bu, bu... İmparatorluk Sarayı Muhafızları kapıyı kontrol edecek, o yüzden arabayı durdurun..."
Lombardiya ailesinin vagonunda bir kontrol noktası mı?
Panik olmadan arabanın kapısı dışarıdan açıldı ve iki imparatorluk şövalyesi ayakta duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...