Keyifli okumalar☺️🤗
Birkaç gün sonra Pellet Corporation'ın ofisi.
Bana işi bildiren Clerivan, birden endişe dolu bir sesle konuştu.
"Lombardiya vasalları arasında bu teslimat işi hakkında zaten çok fazla konuşma var, Leydi Florentia."
"Biliyorum. Ters çevrildi."
Haberi duyduktan sonra Larane, Craney ve ikizler söylentinin gerçek olup olmadığını sormak için koştular.
"Ev sahibinin doğrudan soyu otoritesini çağırdığından beri hiç bu kadar sıcak bir konu olmamıştı."
"Belki de hala genç olduğum içindir. Eh, başka nedenler de olabilir."
Omuz silktim ve Clerivan'ın yorumlarına hafifçe cevap verdim.
"İnsanlar şimdi benim ve bu iş hakkında ne kadar çok konuşursa, başarıdan sonra o kadar çok kazanırım. Umurumda değil."
Rahat görünüşümle Clerivan sonunda başını salladı ve bir sonraki gündeme geçti.
"Angenas ile temas halindeydik. Sahip olduğumuz ağacı almak istiyorlar."
"Batılı turistik yerlerin gelişimini hızlandırmaya çalışıyorlar. İvanların onlara verdiklerinden memnun olmazlardı."
"Chesire'e gönderdiğimizin yanında hala çok fazla Triva ahşabımız olduğunu bilmek yeterince endişeli görünüyordu."
"Bence de. Hala fazladan paraları kaldı, ancak herhangi bir malzemeleri olmadığı için inşaat için acele edemiyorlar."
"Bence oldukça yüksek bir bedel ödeyecekler."
"Doğru, ama Triva ormanı satmıyoruz."
Bu kez Clerivan biraz şaşırmış gibiydi.
Alıcılar ne olursa olsun parasını ödemek için gelse de neden yığılmış kereste satmadığımı anlamıyor.
Bir süre düşündükten sonra Clerivan çok dikkatli konuştu.
"Ama İvanlar sürekli odun tedarik ediyor ve Monak Tepesinde oldukça fazla Triva ağacı var. Belki Angenas'ın planına göre gidecek..."
"Monak Top, Perez'in sahip olduğu tüm ahşabı Angenas'a satsa bile, bu yeterli olmaz. Sonunda, bizimle sürekli iletişim halinde olacaklar. İmparatoriçe'nin çok acelesi var."
Ve bu İmparatoriçe Rabini'nin belirleyici hatası.
Önceki hayatımda, hala temelde olan bir geliştirme projesiydi.
Aceleleri olmadığı için turistik yerleri "o şeyden" sonra bile güvenle tamamlayabildiler.
Ama bu kadar acele ediyorsan...
"Merak etme, Clerivan. Angenas, İmparatorluk'un en fakir bölgesi olarak kalmaya devam edecek. Bir süreliğine."
* * *
Clerivan ile görüştükten sonra konaka döndüm.
Bahar bittiği ve yaz geçtiği için hava zaten oldukça sıcak.
Bir mendille terimi silerek ek binaya doğru yürüyorum.
Konağın atmosferi garip bir şekilde dağınık.
Yarı zıplayan basamaklarla önümden geçen iki hizmetçi eğildi ve sık sık tekrar koştu.
Sonra, uzaktan, biri beni yüksek sesle aradı.
Craney bana doğru koşuyordu.
"Kız kardeş! Kardeş Florentia!"
Bu arada daha mı büyük?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...