Neden Lombardiya'nın malikanesindeki İmparatorluk Sarayı'nda olması gereken Prensip?
O kadar utanmıştım ki ayaktayken sertleşmiştim ve Prens yanıma bol ayakkabıyla geldi.
Uzaktan ne zaman kullanılacağını ama oldukça büyüktü.
"Şimdi kim beynini biliyor musun?"
'Prens öğrenimini biliyorum, o yüzden kendine iyi bak' anlamına mı geliyor?
Birinci Prens'in neşeli tarafı gerçekten birbirini yansıtıyordu.
Böyle bir prense dedim.
"Bilmiyorum."
"... Hayır?"
"Bilmiyorum."
Peki ya kim olduğunu bilmiyorsam?
Omuz ipekti ve titredi.
"O zaman sana doğrudan anlatacağım. Ben bu Lambrew İmparatorluğunun ilk Prensiyim..."
"Ha? Daha çok uçuyor."
Prens'in sözlerini kasıtlı olarak bölerek, rüzgarda defalarca uçuşan şapkayı işaret ettim.
"Hadi, getir!"
Prens tek ayağını yere vurarak çığlık attı.
Gerçekten anlayamıyorum.
Şapkayı geri almak istediğinizde bile hareket etmek ve şapkayı kapmak istemediğinizi düşünmenin bir yolu.
Dilimi çekip başımı salladım.
"Vay be."
Elimde değil.
Şapkasının yuvarlandığı çimenlikte yavaşça yürüdüm.
"ha! bunu daha önce yapmalıydın!"
Prensin fısıldadığını duydum.
Bahçıvanın onunla çok iyi ilgilenip ilgilenmediği ve altındaki çimenlerin yumuşak olup olmadığı.
Biraz daha ilerlediğimde Prens'in şapkasının tam önüme düştüğünü gördüm.
Elime aldığımda, sanki bir hayvanın kürkünün dokunmasıyla yapılmış gibi, çok yumuşak, kaliteli bir şapkaydı.
Şimdi dönüp uzaktaki Prens'e baktım.
"Evet! Haydi ve onu geri getir!"
Hızla koşan adamı izlerken hafifçe güldüm.
Ve.
"Ne yapıyorsun!"
Şapkayı Prens'ten daha uzağa fırlattım.
Haydi zıplayalım, zıplayalım!
Kısa bacaklara rağmen koşabildiğim kadar koştum.
"Puh haha!"
Flört ediyorum, flört ediyorum!
"Hey! Sen orada dur!"
Senin gibi duracak mıyım?
Gülmeye devam ettim ve daha hızlı koştum.
"Ahhhhhh! Seni yakalarsam öldürürüm!"
Beni yenemeyen Prens'in arkadan kanlı sözler söylediğini duydum ama arkama bakmadım.
İnsan kişiliğinin kirli olduğunu düşünüyordum ama gençliğinden beri böyle olmalı.
Belsach ile Prens'in iyi eşleşmesinin bir nedeni vardı.
Şapkasını bile almayan Prens'in koşup beni kovalayacağını düşünmemiştim ama hızla köşeyi dönüp Prens'in görüş alanından saklandım.
Sonunda yüksek sesle çığlık atması biraz zaman aldı ama bu büyük bir sorun olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...