17.Bölüm

239 18 0
                                    

Ağlayan yüzümü net bir şekilde görebilmek için yüzümü hafifçe çevirdim.

"Florentia!"

"Ha, büyükbaba..."

Ağlayan yüzüncü ülke dedemin öfke göstergesinin daha da yükseldiğini gördüm.

"Eh, anne."

Mayron mırıldandığında parmaklarının yaralanmasını silerek büyükbabaya baktı, bir kadın öfkeli bir yüzle yürüdü.

Shananet, Prens ve Şövalyelerin önünde duran büyük babanın aksine ya da kadın sakatlığı devam etti.

Ve Prens'in eskortlarının önünde durup soğuk bir şekilde çalıştığını söyledi:

"Buradan çık."

Aynen öyleydi ama İmparatorluk Şövalyelerinin geri çekilmesiip Shananet'in yakalanmasına izin verilmesinden başka seçenek yoktu.

"İyi misin? Nerede yaralandın?"

Sakin bir ses tonuydu ama sesi titriyordu.

Muhtemelen ikizlerin benimle olduğunu bildiği için çok endişeliydi.

Yüzüm yoktu, bu yüzden başımı eğdim.

"Tia."

Shananet beni aradı.

Ve dedi, ıslak yanaklarımı gözyaşlarından silerek.

"Çok mu şaşırdın?"

"Ah, hayır, sorun değil."

Samimiyetimi yüzüme söyledim ama Shananet çaresizce davrandığımı düşünüyor gibiydi.

Birkaç kez saçımı okşadı ve soğuk soğuk Astana'ya baktı.

"İlk Prens'in evime geldiğini önceden duymuştum ama bu kadar kaba bir misafir olduğunu bilmiyordum."

Büyükbabam bana yanıp sönerek baktı ve dedi ki.

"Prens, Lombardiya ile İmparatorluk Ailesi arasındaki sözü duymadı mı?"

"Duydum."

Dedemin enerjisinden bunalmış olsa da Astana bir süre önce olduğu gibi burnunu kaldıramıyordu.

Ancak bu, atmosferi tam olarak anladığım anlamına gelmiyordu.

"Babamın bu saçma kuralı biliyor mu? Bu İmparatorlukta İmparatorluk Şövalyelerinin giremeyeceği bir ülke var ve eğer o bilseydi sen de yerinde durmazdın."

Astana'nın söylediği an dedemin yüzündeki derin telaşı gördüm.

Artık ölüsün, sargısız küçük bir çocuksun.

"Bu, şu anki İmparator Jovanes değil, İlk İmparator Romatili Durelli ile Lombardiya'nın İlk Lordu Benox Lombardiya arasında bir yemindir."

"Ah, babamın adı ......."

Prens, büyükbabamın Durelli ve Lombardiya'nın uzun vaatleri yerine imparatora ismiyle seslenmesine daha çok şaşırmış görünüyordu.

Aslında asıl imparatorun adı özel olarak anılmamalıdır.
Ama büyükbabanın durumu iyi.

Çünkü o Lombardiya Lordu.

Uzun süredir devam eden bu yeminin ne anlama geldiği açıktı.

Bu sadece boş yeminler değil.

Bu dokunulmaz bir ilişkiydi.

Ve İmparatorluğun hayatta kalması için sürdürülmesi gereken bir ittifak.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin