33.Bölüm

205 16 0
                                    

Şu anda Lombardiya genel müdürlüğünü yürüten Dillard, Rabbin hareketi üzerine sabah erkenden konağa girdi.

Dillard soyu nesillerdir Lombardiya'nın bir aile üyesidir ve sadakatleri muazzamdır.

Şaka olsun diye Dillard'ların İmparatorunun gerçek İmparatoru değil, Lombardiya olduğuydu.

"Buraya dönmeyen uzun zaman oldu, Romense."

Konağın verandasında Uşak onu kibarca selamladı.

"Rab'bin ofisine mi gidebilirim?"

"Hayır. Bugün sizi toplantıya çağıran biri vardı."

"Toplantı odası mı? Hımm."

Dillard kısa sakalını okşarken sanki çok önemli bir şeymiş gibi cevap veriyor.

Lombardiya'nın genel menajeri yaşlıydı ama bir an bile ön saflardan geri adım atmadı.

Yine de Lombardiya'nın tüm sözleşmeleri ve avansları onun masasından geçti.

Açıkçası, işi Lord'la şahsen buluşmasını gerektirmese de aceleyle çağrıldı ve bir şeyler olmuş olabileceğini düşünerek gergindi.

Ama konferans odasına gelin.

Sonra diyakoza sordu.

"Burada benden başka kimse var mı?"

Deacon hafif bir gülümsemeyle cevap verdi.

"Şu anda Bray'in, Herrin'in, Bilki'nin, Devon'un ve Were'inkiler geldi. Sen Roma'daki sonuncusun."

Dillard'ın yüzü daha da karıştı.

Deacon'un bahsettiği ailelerin tümü Dillard gibi Lombardiya'ya hizmet eden ailelerdi.

Dillard ailesi gibi bazı kişiler bankacılık, eğitim, ulaştırma, tarım ve mimarlık gibi büyük işlerden sorumluydu.

Hızla içeri giren Dillard, aceleyle toplantı odasının kapısını açtı.

Herin Lordu ilk önce Dillard'ı karşıladı.

"Ah, uzun zaman oldu."

"Neler olduğunu biliyor musun?"

Ancak başını sallarken aynıydı.

Boş bir koltuk arayan genel menajer Romense oturdu ve aynı soruyu Bray'in yanında oturan ilk oğluna sordu ancak cevaplar benzerdi.

"Ben de pek bilmiyorum. Dün aniden bir telefon aldım..."

"Doğru. Onlara bu şekilde hitap etmek pek yaygın değil......."

Romense haklıydı.

Bu kadar insan ancak yılın başındaki yılbaşı partisinde ve Lulak'ın doğum günü ziyafetlerinde bir araya geliyordu.

Daha sonra kapı açıldı ve içeri başka bir kişi girdi.

"Hayır, sen bile mi, Clerivan?"

Bu, uykulu bir yüze sahip Clerivan'dı.

Bir an ortaya bakan Clerivan doğal olarak Romense'nin yanına gelip oturdu.

Clerivan'ın ortaya çıkışına kısa bir süre şaşıran Romense Dillard, alçak ve alçak bir sesle merhaba dedi.

"Uzun zaman oldu, Clerivan."

Yorgunmuş gibi gözlerini ovuşturan Clerivan, başını biraz kaldırarak kısık sesle cevap verdi.

"Evet baba."
Clerivan'ın soyadı pelleti annesinin soyadıydı.

Dillard'ın gayri meşru çocuğu Clerivan, Dillards ailesinden ayrı büyüyor ve yaşıyor.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin