25.Bölüm

240 16 0
                                    

"Hayır, öldürülmeyeceğim."

Hiçbir şey sormadan kesin bir dille söyledim.

"Gitmiyor musun? Ama..."

Perez'in bakışları, İmparatoriçe Sarayı'nın yanlarına yöneliyor.

Ne kadar küçük olursa olsun, muhtemelen bunu biliyordur.

Annesini öldüren, sahip olması gereken her şeyi alan ve onu yavaş yavaş öldüren İmparatoriçe'dir.

Perez bir şaşkınlıkla bana baktı, sonra tekrar başını salladı.

"Hayır. Bana yardım edenlerin hepsi öldü, yaralandı ya da gitti. O halde sen de git. Burada olmalısın."

Bu sefer gerçekten çok yaygın.

Kimseye tutunup yardım istemen, beni kurtarman gerekmiyor mu?

Kafa karışıklığıyla çantamı biraz kabaca düzenlenmiş.

Ve içinden çıkan şişeyi çıkardım.

Kırmızı gözlerin ona yakından baktığını hissettim.

"Endişelenme. Bana dokunamazlar."

"Neden?"

"Çünkü ... ."

Sinirlendim ve kaba sözler döküleceğini hissettim ama hala bir çocuğun önündeydim, bu yüzden onu arındırmak için elimden geleni yaptım.

"Çünkü büyükbabam sana zorbalık yapan kişiden yüz kat daha yaşlı."

"Büyük baba?"

"Ha"

"Seni kıskanıyorum ... ."

dedi Perez, küçük parmağını oynatarak.

Yalnız kalan bir çocuğa büyükbabamın hikâyesini anlatabilir miyim diye düşündüm ama İkinci Prens'in omuzlarına daha rahat bir şekilde vurarak dedim.

"Ve sana yardım edeceğim. O yüzden benim için endişelenme, şunu iç."

Acelem olur olmaz, Estira'nın bana söylediği kadar ilacı şişenin kapağına döktüm.

Yoğunlaştırılmış bir konsantre olduğundan, acı tadı azaltmak için suyla içmek zorunda kaldım ama şimdi en iyisi bu.

Perez açtığım küçük kapağa baktı ve yavaşça alıp içti.

"Merhaba Perez."

"Neden?"

Bunun tüm vücudumu titretmeye yeteceği belliydi ama o bir kez bile kaşlarını çatmadı.

"Başkalarının sana verdiği hiçbir şeyi yememelisin. İyi misin? Onu hiç şüphesiz aldın mı?"

Dikkatli bile olmayan İkinci Prens'in tavrından çok endişelendim.

Perez'in geçmişini, bugününü ve geleceğini biliyorum, dolayısıyla onunla ilk kez bugün tanışmış olsam bile onu uzun zamandır tanıyormuşum gibi hissediyorum.

İkinci Prens bugün beni ilk kez görüyor.

Perez morluğumu görünce başını eğdi ve cevap verdi.

"Ben zaten ölüyorum. Bana zehir versen bile pek bir şey değişmez."

Ah, bu adam gerçekten biliyor.

İmparatoriçenin yediği yemeği zehirlediğini bildiğini bilip bilmediğini merak ettim.

Sadece bilmemeni istedim.

"Ve bana yardım edeceğini söylemiştin."

Perez'in sözleriyle sımsıkı kavranan elimde, çantamdaki bir grup yumuşak bez büküldü.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin