Keyifli okumalar☺️🤗
Lombardy Construction'ın Vilkay tarafından işletilen ofisi.
Bu yıl, 40 yaşındaki aile üyeleri arasında, genç bir aile üyesi olan Lemavau Vilkay, genellikle kendisine yakın olan Clang Devon ile konuşuyordu.
"Bu gerçekten bu kadar mı?"
"O bir dahi."
Clang, Lemavau'nun sorusunu sert ve ciddi bir yüzle yanıtladı.
"Bu süreç boyunca işlerin ne kadar zor olduğunu biliyor musun? Ama Leydi Florentia..."
"Gençliğinden beri akıllı olduğu hakkında çok şey duydum."
"O zaten 'akıllı'nın ötesinde. Sadece onun teslimat işi hakkındaki düşüncelerinden haberin yok mu?"
"Sanırım öyle."
"Ama onun gerçek silahı akıllı bir kafa değil."
"O zaman ne?"
"Ne demeliyim? Diğer insanların göremediği büyük resmi görebilen gözler."
Clang, düzgün bir şekilde açıklayamadığı zavallı ifadesini lanetledi
Ama Lemavau ne demek istediğini biliyor gibiydi.
"Ormanı görmeyenler ve sadece ağaçları önlerinde hissedenler, hatta onları takip edenler bile zararda.
Ormanı göremeyenler ve sadece önlerindeki ağaçların izini sürenler, onu takip edenleri zorlaştırıyor."
"Evet! Demek istediğim bu! Leydi Florentia ile çalıştığım süre boyunca vücudum bitkindi ama zihnim daha rahat olamazdı!"
Clang dizini tokatladı ve dedi.
"Neden emir vermek için doğrudan yetkisini kullanmadan beni ikna etmeye çalıştığını sordum. O zaman, Leydi Florentia'dan bana bir söz vardı."
Bir yerde rüya gibi bir yüzü olan Clang'dı.
"Lombardiya'yı geliştirmek için birçok yolum var ve başarılı olmak istemeyen bir aileyi çekmek istemiyorum."
Hafızasına dönüp bakan Clang, kısa süre sonra kahkahalara boğuldu.
"Leydi Florentia harika bir insan!"
Dürüst olmak gerekirse, Lemavau, Clang'ın dünyada hiç endişe duymadan bir adam gibi güldüğünü görünce karın ağrısı vardı.
Bazıları Viese yüzünden zor zamanlar geçiriyor. Biri.
Eski bir arkadaş olmasına rağmen şu anda Clang'ı görmek istemedi.
Lombardy Construction'a otoritesini çağıran Viese'den bu kadar nefret ediyordu.
Ailesi gayrimenkul yönetiminden sorumlu olduğu için bunun bir gün olmasını beklese de.
"Vay..."
Lemavau Vilkay sonunda ağır bir iç çekti.
Sonra biri ofis kapısına girdi.
"Şimdi yapacak çok işim var, oturup dalga geçmek için zamanın var mı?"
Yüzünü buruşturan Viese'ydi.
Başından beri iyi bir izlenim değildi, ama bugün daha da kötüydü.
Nedeni açıktı.
Florentia Lombardy'nın başarılı planları yüzünden Viese'nin karın ağrısı olduğundan emin.
"İşte buradasınız, Sör Viese."
Clang Devon çabucak ayağa kalktı ve onu selamladı, ancak Viese onu görmezden geldi ve kasıtlı olarak omuzlarını tokatladı ve Lemavau'ya dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...