O kişi neden burada!
Bildiğimden çok daha genç görünüyordu ama bu kesinlikle Clerivan Hapıydı.
Uzun boyu, belinde alçı varmış gibi dik duruşu ve kenarları kalkık gözleri.
Bu Lombardiya'da çok az insan böyle bir kargaşayı sürdürebilir.
"Seni buraya ne getirdi, Clerivan?"
Babam sanki kafası çok karışıkmış gibi başını kaşıyordu.
Ben de öyle olurdum. Clerivan Pellet çok yetenekli ama çok meşgul bir insandı ve Lombardiya'nın tepesine nezaret ediyordu.
En azından gelecekte öyle olduğunu biliyorum.
Büyükbabamla çalışırken Clerivan'ın yüzünü doğru düzgün gördüğümde iki elime güvenebilirim.
Önemli raporların çoğunu yazacak olan büyükbabamın yerini al.
"İçeri girebilir miyim?"
"Elbette. İçeri gelin."
Babam hâlâ salonun ortasında Clerivan'ı bekliyordu, ben de hemen kitabı alıp okuyormuş gibi yaptım.
Nedenini bilmiyorum.
Sadece bunu yapmam gerektiğini düşündüm.
Bakışlarını kitabın kenarını dolduran harflere sabitledi ve bunun yerine kulaklarını kaldırdı.
Clerivan sanki benim farkındaymış gibi yanıma baktı ve babamın karşısına oturdu.
"Neler oluyor? Babam aceleyle bir şey söylerse..."
"Öyle değil."
"Daha sonra."
Aynı ailenin çalışanı olmasına rağmen babamın tutumu Dr. O'Malley'den çok farklıydı.
Tek başına bu bile bana Clerivan'ın mevcut ailedeki yeri hakkında kabaca bir fikir verdi.
En azından Lulak'ın oğlunun bunu kendi isteğiyle yapabilecek biri olmadığı açıktı.
Böyle bir insan neden babamı ziyaret etti?
"Bugüne gelmemin nedeni seninle Gallahan-nim değil, Florentia-nim'le."
Ha?
BEN?
Oraya bakmamak için tüm sabrımı gösterdim.
"Yani Florentia'yı görmeye geldiğini mi söylüyorsun...?"
"Evet bu doğru."
Sanki babamın ve Clerivan'ın bakışlarını hissedebiliyordum.
Her nasılsa alnım ağrıyordu ama sanki hala okuyormuş gibi kitap rafını çevirdim.
“O halde sınıfla ilgili olmalı.”
Sınıf?
Hangi sınıf?
Hala kafası karışık olan benim aksine babam başını durdurdu.
"Henüz doğrulanmadı. Bugün Florentia-nin'le bir süre konuşmak için buradayım."
"Evet bu doğru."
Clerivan'ın bugün neden geldiğini anlamak bir yana, babam oldukça utanmış görünüyordu, birkaç kez öksürdü ve sonra beni aradı.
"Tia, buraya gel."
"Evet."
Sürekli kitap okuyan bir çocuk gibi hiçbir şey bilmeyen bir yüzle çığlık attım.
Sonra bir an nereye oturacağımı düşündüm ve babamın kucağına oturdum.
Çünkü artık yedi yaşındayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...