Clerivan'ın kaşlarını çatmış yüzü sanki bir ayrılık bildirimi almış gibi görünüyordu.
"Efendim, efendim?"
"Eğer seni desteklemek için yeterli değilsem elimden gelenin en iyisini yaparım. Daha fazlasını öğren ve daha fazla deneyim kazan. O yüzden lütfen tekrar düşün."
Geçmişte aynı kişiydi ama bu tanıdığım Clerivan'dan çok farklıydı.
Clerivan kimsenin önünde gururunu kırmadı.
Dedemin önünde bile her zaman sorun olmayacağını düşündüğü katı bir tavır takınırdı.
Doğrusunu söylemek gerekirse utanıyorum.
Buna inanamadım, bu yüzden onaylamak ister gibi sordum.
"Yani bana yardım edeceğini mi söylüyorsun?"
"Hayır. Sana yardım etmeme izin vermeni istiyorum."
"Neden...... ?"
Kalbim haberim olmadan ortaya çıktı.
Hiç Clerivan'ın bu şekilde ortaya çıkmasına yetecek kadar büyük bir şey yaptım mı?
HAYIR.
Aksine, ister insanlar fark etsin ister ben dikkat çekeyim, sessizce ve sessizce hareket ediyordu.
Peki Clerivan Hapı neden böyle görünüyor?
Clerivan bana baktı, boş boş mırıldandı ve yüzünü buruşturdu ve cevap verdi.
"Çünkü bayandaki olasılığı gördüm."
"Eğer mümkünse, ileride akıllı bir yetişkin olma ihtimalimi mi kastediyorsun?"
"HAYIR."
Clerivan başını salladı.
"Bu Lombardiya'yı kurtarma olasılığı."
Sanki bıçaklanmışım gibi hissettim.
Gelecekte Viese'nin bir aile üyesi gibi yiyeceği bu güzel aileyi kurtarma sözüyle koşuyorum.
Bu düşüncemi hiç kimseye söylemedim.
Mimiklerime zar zor dikkat ettim, sonra masum bir yüzle geri döndüm ve tekrar sordum.
"Ailemizin şu anda öldüğünü mü söylüyorsun?"
Sorum üzerine Clerivan hastaydı ve sözlerini düzeltti.
"Henüz değil, çünkü Rab sağlam bir şekilde oturuyor. Ama ...."
Uzun bir şey anlatmaya çalışan Clerivan birden sözlerini kısaltıp bana baktı.
Sonra hafif, kasvetli bir gülümsemeyle konuştu.
"Beni yine test ediyorsunuz hanımefendi."
Ve bana hiç şüphesi yokmuş gibi görünen bir ses tonuyla şunları söyledi.
"Siz zaten bilmiyor musunuz leydim?"
Clerivan sessizce gülüyor.
Ah, onu yine kandırmıyorum.
Bir kez omuz silkmekten başka seçeneğim yoktu.
"Viese Lombardy'nin bir sonraki Lord olmaması gerektiğini söylüyorsun."
Kasıtlı olarak 'amca' demek yerine Viese adını verdim.
Neyse, Shananet dışında babamın erkek kardeşleriyle kan bağı hissetmiyordum, bu yüzden rahattı.
Clerivan bunu hiç umursamıyormuş gibi görünüyordu.
Aksine söylediklerimi görünce çok sevindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasiFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...