Ben dedemin yanında çalışmaya başladım Alpheo'nun kazanmaya başladı.
Lombardiya'nın sponsoru sayısız sanatçı vardı ama Alpheo özeldi.
Otuzlu yaşlarının son derece ciddi anlamda kırılmaya başladı.
Bunlardan genç yaşta kazılarak seralarda yetiştirilen diğer Lombardiyalı farklıların aksine, Alpheo aslında bir marangozdu.
Aynı zamanda büyük babasından ve babasından sonra Lombardiya'da çalışan üçüncü nesil marangozdur.
Büyükbabam Alpheo'dan bu haber duyunca çok üzüldü.
Böyle yeteneklere daha önceden sponsor olabilseydik ve iyi bir çalışma ortamı yaratabilseydik güzel olurdu.
Ama Alpheo bunu umursamadı.
Aksine, geç de olsa kendisini desteklediği için Lombardiya'ya minnettardı ve ilk resmi çalışmasını aileye sundu.
Eserin adı 'Dünya Ağacı'dır.
Lombardiya desenini, Dünya Ağacını bünyesinde barındıran devasa büyüklükte bir tahta parçasıydı.
Birkaç ağacın ayrı ayrı oyulup tek bir ağaçta bir araya getirilmesi bir şaheserdi.
Ve bu çalışmayla Alpheo kısa sürede imparatorluğun her yerinde tanınan bir sanatçı haline geldi.
"Ama onu nasıl bulacağım?"
Öğle vaktiydi, dolayısıyla malikanede insanların çoğu çalışıyordu, çalışanlar için yoğun bir yerleşim bölgesiydi ama yeni ölmüştü.
Ev ev dolaşıp Alpheo'yu tanıyıp tanımadığını sormalı mıyım?
"Bu nedir?"
"Harika görünüyor!"
Ah, görünüşe göre onları unutmuşsun.
İkizler oyuncak köşesinde çocuklar gibi koşuşuyor, ilk kez gördükleri şeylere hayret ediyorlardı.
"Gilliu! Mayron! Delirme!"
Bağırdım ama ikisi de duymuş gibi bile yapmadılar.
"Vay be! İşte su!"
"Sanırım bu kabakla onu topluyorsun!"
"Hadi suyu da yüzdürelim!"
Ah, bu biraz tehlikeli.
Kuyuyu ilk kez görüp görmediklerini merak eden Gilliu ve Mayron, su kabağıyla su çıkaracaklarını söyleyerek kuyuyu kuruyorlardı.
11 yaşında, dolayısıyla benden daha büyük ama bir yetişkinin boyuna uyacak şekilde iyi yapılmıştı.
Elleriyle guruldadıklarını görmek tehlikeli görünüyordu.
"Hey! Siz aşağı gelin!"
En sonunda elbisemin eteğinden tutup onlara doğru koştum.
Ama bacaklarım kısaydı ve ikizler gereksiz yere hızlı davrandılar.
"Vay!"Mayron'ın vücudu su kabaklarını kuyudan çıkarmak için eğildi, bir an sendeledi ve sonra eğildi.
Olduğu gibi Mayron kuyuya düşer.
"HAYIR!"
Yüksek sesle bağırdım ve uzandım ama işe yaramadı.
Ama sonra.
"Ne, siz çocuklar!"
Büyük bir el yaklaştı, Mayron'ın sırtını yakaladı ve yukarı çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...