Keyifli okumalar☺️🤗
Kırmızı saksıyı inceledikten sonra doğruca dedemin çalışma odasına gittim.
Kapıyı çal! Kapıyı çal!
"Dede, orada mısın?"
"Hmm? Tia? İçeri gel."
Neyse, büyükbabam hâlâ meşgul görünüyordu.
Evrakları tek tek okuyor, kağıtları masanın iki yanına dağ gibi yığıyordu.
"Sana John diyeceğim, biraz kurabiye ister misin? Acil olanı bitir ve oraya git."
Dedem de öyle.
Kaç yaşında olursam olayım, bana yine de kurabiye veriyorlardı.
Ama özellikle uşak John'un kurabiyeleri çok lezzetli.
Cevap vermek yerine büyükbabamın masasına yaklaştım ve dedim ki:
"Bir dakikanızı alabilir miyim? Size anlatacağım bir şey var."
Uzun bir aradan sonra dedemle rahatlatıcı bir sohbet etmek güzel olurdu.
Larane'ı çıkarmak için hemen hazırlanması gereken çok şey var.
"...Acil olmalı."
Dedem, ifademde alışılmadık bir şey hissettiği için elindeki bayrak kalemini bıraktı.
"Söyle bana, Tia."
"Kısa keseceğim, dede."
Derin bir nefes aldım ve dedim ki.
"Larane'in kaçmasına yardım etmeyi düşünüyorum."
Dedem ne şaşırdı ne de kızdı.
Sadece bana bakıyordu.
Konuşmaya devam etmek için kullanılan bir deyim.
"Larane de kabul etti. Büyükbabam Larane'nin evlenmesini engellemeye çalışıyor ama ben de biliyorum, Büyükbaba. O Larane uzun sürmeyecek."
"Hmm..."
Büyükbaba cevap vermek yerine alçak sesle iç çekti.
"Böylece ailemiz ile İmparatorluk Ailesi arasındaki güç mücadelesi sona erer ve Larane İmparatorluk Ailesi ile evlilikten kurtulur. Bundan sonra Luman ile resmi olarak teklif alışverişinde bulunmak çok uzun sürer."
Oraya varabileceğimi bilmiyorum.
"Büyükbabam bunu bilmiyor. Çünkü Larane, buna dayanamayıp aşk için kaçıyor."
Cennet ile dünya arasındaki fark, Larane'nin ev sahibinden kaçmak için izin alıp almayacağıdır.
"Ama eğer Şövalyeler bu gece ön kapıyı korumuyorlarsa ve kapı açılırsa, Larane'ın malikaneden çıkması çok daha kolay olacak, Büyükbaba."
Dedemin kahverengi gözleri bana bakıyordu.
Dikkatlice sordum.
"İyi misin dede?"
Aslında Larane'ın hikayesini büyükbabama anlatmak da bir kumar.
Zaten Lombardiya'nın doğrudan soyundan gelen Larane'nin aşk uğruna biriyle kaçması utanç vericiydi.
Çoğu aristokrat, sadece 'Escape of Love' filmindeki 'L' harfi çıksa bile tüm kapıları kilitler.
Peki ya Dede?
İlk bakışta dedemin gözlerinde bir tebessüm belirdi.
Ve yine elinde kalem tutarak, dedi.
"İyi misin? Neyden bahsettiğini bilmiyorum, Tia."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...