4.Bölüm

336 26 0
                                    

"Beni tekmeledi ve düşürdüm, ardından da alelacele bir kitapla vurdu..."

Deliriyorum ve zıplıyorum.

Gerçekleri hileli bir şekilde çarpıtarak yalan söylemek.

Astalliu'nun bunu yapabilecek bir beyne sahip olması da şaşırtıcıydı.

Bütün kalp parasıyla bunların mali durumunu yalanlamak istiyorduk ama sürdürdüm.

Bunun yerine sadece 'Söylemeyecek bir şeyim var!' yani dedeme baktım.

Büyükbabam bana bir kez baktı ve Astalliu'ya tekrar sordu.

"Yani Florentia'nın seni ve Belsach'ı sebepsiz yere dövmeye götürmeyi mi söylüyorsun?"

"Peki, ama..."

Ne yazık ki Astalliu hızla uydurma konusunda yalan söylüyor ama o kadar da becerikli değil.

Lombardiya soyundan, özellikle umarım kör olanlar fiziksel olarak bir şeyler yapabilirler ama bilgi içeren işler zordur.

"Florentia başından beri bizden nefret ediyor..."

Bir kriz duygusu hisseden Belsach, Astalliu'nun yerine yüksek sesle konuştu.

Ağzımın kuyruğunu sessizce kaldırdım.

"Başkasının sözünü kesme Belsach."

Çünkü büyükbabanın en çok nefret ettiği şey budur.

Bu yüzden haksızlık olduğunu bağırmadan buna tutunuyorum.

"Bu kadar aşağılık davranışları nereden öğrendin?"

Belsach'ın duran gözyaşları, azarlama nedeniyle yeniden gözyaşlarıyla doldu.

Ama ne kadar korktuğunu dile getiremiyor bile.

"Konuşmaya devam et Astalliu."

Artık daha da gerginleşen Astalliu'dur.

Daha önce doğru bahaneler üretemeyen adam, artık yüzünü babasının kıyafetlerine gömüp Laurels ağlamaya başladı.

Kuyu.

Bu, büyükbabalarının önünde sıradan çocukların tepkisiydi.

Lulak Lombardiya'nın muazzam karizması bazen normal yetişkinleri bile titretir.

Küçüklüğümden beri büyükbabamı gördüm ve Lombardiya'nın çocuklarıyım, bu yüzden iyiydim.

Çoğu insan göz teması kurmaya bile cesaret edemiyordu.

"Florentia."

Büyükbabam beni çağırırken, babamın omzumu tutan elinin gerildiğini hissettim.

"Sen söyle."

Ancak sorular sorarken büyükbabamın pek de yüksek beklentileri yokmuş gibi görünüyordu.

Bu doğaldı.

Orijinal ben Florentia son derece çekingen bir çocuktu.

Bu bana babamdan miras kaldı, özellikle de kuzenlerim tarafından bu şekilde taciz edildiğim için.

Ama dedim doğrudan büyükbabamın gözlerinin içine bakarak.

"Yanlış bir şey yapmadım."

"Oğlum şimdi böyle olsa bile......!"

"Vay canına!"

Sonunda büyükbabamdan büyük bir öfke çıktı.

Her an beni çiğnemek isteyen Viese'nin ivmesi öldü ve omuzları büzüştü.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin