Keyifli okumalar☺️🤗
Konuşmalar arasında sessiz konferans salonunda bir şeyin düştüğünü duydum.
Soylular sese doğru döndüğünde, tepede oturan İkinci Prens sessizce yere düşen toplantı tutanaklarını topluyordu.
"Florentia?"
Tamamen beklenmedik bir isimle, İmparator Jovanes kaşlarını kaldırdı.
"Evet, Gallahan'ın kızı..., o İkinci Prens'in çocukluk arkadaşı."
Bir kez daha İmparator'a kayan gözler Perez'e döndü.
Her zaman olduğu gibi, İkinci Veliaht Prens sessizce maske- benzeri bir yüzle bakışları aldı.
"Doğru, o çocuk."
"Ama Gallahan değil mi? O kızı göreve koyacağını mı söylüyorsun?"
İmparator merakla sordu.
Aynı şey soylular için de geçerliydi.
Ama Lulak utanmadan cevap verdi çünkü zaten böyle bir cevap bekliyordu.
"Şu anda büyük bir Triva odun kaynağına sahip olan Pellet Corporation'dan Clerivan Pellet, Florentia'ya uzun süredir ders veren bir öğretmendir. Torunum Lombardiya ve Pellet arasında bir köprü görevi görüyor."
"Öyle olsa bile... Hmm..."
Açıklamasına rağmen, Jovanes'in devam eden kaşlarını çatması Lulak'ı yürekten rahatsız etti.
Parasını torunuyla Kuzey'e yardım etmek için harcayacak.
Lulak'ın nesi olduğunu bilmiyor.
Ayrıca İmparatorun hazineyi açıp meseleyi çözmesi gerekirdi.
Ancak Jovanes'in kendi parasını harcamak için burada toplanan soylular kadar cimri olduğunu bilen Lulak bunu kendisi yaptı.
Mizaç açısından, her şeyi iptal etmek ve para biriktirmek için huysuz bir arzu ortaya çıktı, ancak Lulak Tia'yı düşünerek buna katlandı.
Lulak onaylamayan ifadesini sakladı ve kalabalığa söyledi.
"Torunum genç ama Lombardiya'nın ana işine girecek kadar akıllı. Bu Lombardiya teslimat işi aynı zamanda onun işi."
"Ah, teslimat işi!"
"İş Gallahan'ın kızıydı!"
Neyse ki soylular arasında patlayıcı bir tepki oldu.
Hepsi teslimat iş brifingini en az bir kez ziyaret etti.
Lulak'ın ağzının köşeleri kimsenin haberi olmadan süzüldü.
Omuzları doğal olarak silkti ve burnu hafifçe kalktı.
"Elbette Lombardiya! Sadece çocuklar değil, torunlar da harika!"
"Lombardiya Lordu yüzünden hiçbir endişemiz yok!"
Konferans salonunun katı bir şekilde sertleşen atmosferi bir an için gevşedi.
Lulak da gülümsedi ve torununu övenlerin tepkisinden nefret etmediği için gizlice başını salladı.
"Hmm."
O dostane anın ortasında, İmparator Jovanes bu kadar rahat gülümseyemedi.
Açıkçası, konferans salonunun merkezi o, İmparator ve daha farkına varmadan, atmosferin inisiyatifi tekrar Lombardiya'ya devredildi.
Ayrıca, sonradan iyi bir düşünceye sahip olduğu için sevinçli olan Lulak Lombardy, başını kaldırdı.
Lombardiya ayağa kalktı ve ona verdi, bu yüzden duramaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...