20.Bölüm

250 16 0
                                    

Gallahan, İmparatorluğun içinde yer alan Lombardiya'nın tepesindeki üst ofiste gergin bir şekilde oturuyordu.

İki el o kadar sıkı kenetlenmişti ki, beyaz çıkıntılı eklemler bazen titriyordu.

"Vay..."

Ağır, uzun bir iç çekiş çıktı.

Kaygısından bir şekilde kurtulmaya çalışıyordu ama zaman geçtikçe gerginlik daha da artıyordu.

Sonunda Gallahan dayanamayıp ayağa fırladı.

Üst ofisin kapısı ardına kadar açıldı ve Durak'ın üst düzey lideri odaya girdi.

"Tamam, işte bu kadar!"

Nefesi tükenen Durak lider, yüzünde bir gülümsemeyle iki elini kaldırdı.

"Bu kadar çok siparişin yağması çılgınca! Bu inanılmaz!"

Canlandırıcı sesi titriyordu, heyecanını gizleyemiyordu.

Gallahan'ı sevinçle kucaklayacakmış gibi yaklaşan üst düzey bir Durak sahibiydi ama Gallahan yanıt vermedi.

Rahat bir nefes alarak kanepeye oturan Gallahan, kuru elini arsız yüzüne koydu.

"Neyse ki"

Yorgun seste hiçbir güç yoktu.

"Haha! Şimdi bu arkadaşı görüyorum, sen çok akıllı bir adamsın!"

Durak sahibi böyle bir görüntüye bakarken kahkahalara boğuldu.

"Gelecekte büyük işler yapmaya devam etmek istiyorsanız çitinizi büyütmeniz gerekecek!"

İlk başta 'Lombardili genç efendi' ile başlayan unvan, 'arkadaşlar' için daha rahat hale geldi.

Durak'ın sahibi çok daha yaşlı, bu da bunu açıkça ortaya koyuyor. Gallahan defalarca sorduğunda sanki sonuna kadar çizgiyi koruyacakmış gibi davrandı.

Durak sahibi için de gerilim aynı görünüyordu.

Sonra Gallahan zayıfça güldü ve başını salladı.

Tia'nın fikri büyük bir başarıydı.

Lord'un ofisinden ayrıldıktan sonra ofisten erken ayrıldığı günden bu yana birkaç kez eve dönemedi ve prototip yapma konusunda çılgına döndü.

Bunun sonucunda sadece ilk kez aklına gelen mendili değil, zamanla kadınlara yönelik bir iç etek ve sade tasarımlı bir yastık kılıfını da yaratmayı başardı.

Kendileri gibi gece gündüz sıkı çalışan teknisyenlerin yardımı sayesinde oldu.

Ve Lombardiya'nın zirvesi ve Durak'ın zirvesi kişisel bağlantılarını harekete geçirdi ve prototipleri imparatorluk fermanının ve komşu eyaletlerin soylularına sundu.

Geçtiğimiz birkaç gün içinde Coroi pamuklu kumaşların resmi satışı bugün başlayana kadar Gallahan endişelerden dolayı iç çekemiyordu.

Bir prototip oluşturmak düşündüğünden daha pahalıydı.
Şans eseri kumaşın ana maddesinin, sadece emek verildiği takdirde her yerden kolaylıkla temin edilebilen koroi bitkisi olmasıydı.

Nefesini tutarak birkaç gün geçirdikten sonra bugün.

Sonunda sonuçlar doğrulandı.

"Şimdi bir içki iç."

Acil bir ihtiyaç halinde bile Durak'ın sahibi getirdiği şişeyi açarak kutlama likörü uzattı.

Başlangıçta pek içki içmeyen bir Gallahan'dı ama bugün güldü ve bir bardak aldı.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin