101.Bölüm

179 21 0
                                    

Alışılmadık derecede soğuk kışa geçti.

Yağışlı mevsimin ardından çiçeklerin habercisi olan baharın sıcak havası ciddi anlamda başladı.

Çok kaybettiğim 12. yaş günüm geçti.

Bugün Clerivan sınıfı kılığında bir toplantı için evimi ziyaret ediyor.

"Şimdilik bozulmalarımızı artırmamız gerektiğini düşünüyorum."

"Önümüzdeki ay doğuda bahar hasadı başlayacak. Devam et, Clerivan."

"Evet, yakında Doğu gıda satışlarıyla ilgili nihai sonuçları sunacağım."

Beklendiği gibi Clerivan mükemmel bir çalışan.

Ona ne yapılması söylenmiyorsa bile her şey düzenli ve kolay bir şekilde hallediliyor.

Bazen çok fazla şey yaptığım için üzülüyorum.

Ben de biraz yardımcı olmak istiyorum.

Aniden, Violet'in kısa bir süre önce konservasyonumuzda gösterdiği verileri düşündüm ve ne olur ne olmaz diye sordum.

"Büyükbaba, Crowley artrit yüzünden iş paylaşımını anlatıyor..."

"Evet, bu yüzden Crowley'in iki müridini daha İmparatorluk Şehri'ne getirip onlar için bir atölyede kurulmaya karar verdim. Bir konum kuyumcu mağazasının güvenilir lüks bir konut bölgesi..."

Elbette.

Gerekli tüm adımlar zaten atılmıştı.

Yapabileceğim tek şey,

"Estira, sponsorluk desteğine iyi geliyor. Sana birazını gösterebilir."

Sadece sözlerini kabul etti.

"Yeterince düşünmedim. Beklendiği gibi Leydi Florentia'nın iyi bir kalbi var."

Clerivan duygulandı ve bana biraz daha hayran kaldı.

"Bate bu günlerde nasıl?"

Bate bizimle bir nevi ortak gibi bir sözleşme imzaladı.

Bina ve yönetim masraflarının bir bölümünde sponsor olmak ve 'Karamel Bulvarı'nda güzel bilgilerin bir kısmını bize sağlamak için bir sözleşme gerçekleştirdik.

"Kirayı planlamak zorunda değil, bu nedenle nefes alacak çok yer olduğunu düşünüyorum. Geçen sefer boyunca tatlı depoda personel artık işlerine alıştı ve artık sadece bilgi toplamaya odaklanabilmelerinden yönlendiriliyorlar. "

"Ah, haklarının doğrudanbire arttığını sanıyordum. Bütün mesele bu."

Güzel bir şeydi.

Artık Bate ve 'Caramel Avenue' hızla büyüyecek.

Aile dibs'i aradığıma çok sevindim, şimdi rahatladım.

"Ve konuşmam gereken bir şey daha var."

Clerivan bana kalın bir kağıt destesi uzatılmış ve şöyle dedi:

"Pellet's Company'de ortalıkta dolaşan çok fazla para var. Gallahan Giyim Mağazalarına yatırım yapmak artık verimli sayılmıyor."

Oynayacak bu kadar param olduğuna inanamıyorum.

O kadar zengin miydik? (Bana biraz para ver tia)

Aslında yeni işletmelerin açılmasıyla meşguldüm ama tam olarak ne kadar oldu mu hiç kontrol etmedim.

"Bunu bu kadar zengin miydim, Clerivan?"

Soruma Clerivan başını salladı ve kısaca cevap verdi.

"Bu Doğu ticaret anlaşmasından elde edilen karlar da dahil edildiğinde Pelet Şirketi şimdiden İmparatorluğun ilk beşinden biri haline geldi."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin