Keyifli okumalar☺️🤗
İmparatorluk Sarayı'ndan Kuzeye giden araba, İmparatorun emrinden zaten kurtulmuştu.
Perez, pencereden hızla geçen manzarayı izlerken düşüncelere dalmıştı.
"Pellet şirketinin Triva ağacını toplamasının nedeni nedir?"
Bu soru son zamanlarda aklından çıkmadı.
Benim gibi, Pellet Corporation, İmparatoriçe'nin Batı'yı geliştirmesi için odun topladı mı?
Ancak bu anlamda, Pellet Corporation sadece odun satın aldı ve Angenas'a tek bir bar satmadı.
Lignite'e göre, Pellet'in Kuzey'de Triva odunu satın almaya başlaması da bir yıldan fazla bir süre önceydi.
İlk başta, ses olmadan, yavaş yavaş.
Gizlice, Pellet Corporation olduğunu bile açıklamadan.
Bu tür birkaç büyük depoyu doldurduktan sonra, Pellet Corporation'ın söylentileri tutumunu değiştirdi.
Pellet Corporation beklemiş gibi, agresif bir satın alma işlemi başlatmak için merkezden birini gönderdi.
Ve heyelandan bir hafta önce, yalan gibi, her hareket durdu.
Ticareti durdurdu ve Peletleri Kuzey'e dağılmış tomruk alanlarından çekti.
"Sanki bir heyelanın ne zaman, nerede ve hangi biçimde gerçekleşeceğini biliyormuş gibi."
Ancak, konferansta Lord Lombardy tarafından sunulan jeolog raporuna dayanarak bu kadar doğru bir tahminde bulunmak mümkün değildi.
"Clerivan Pelet."
Pellet Corporation'ın sahibi.
Dürüst olmak ve ona her şeyi sormak istedi.
Dünyaya nasıl gözlerle bakıyorsun.
Bir dahaki sefere ne planlıyorsun?
Ve-
"Benim kişim olmak istemez miydi?"
Clerivan Pellet'in Lombardiya'ya yakın olduğunu biliyor.
Ancak Lombardiya ailesinden ayrıldığından ve Pellet'in işine başladığından beri, hareketi Lombardiya'ya sadık olmaktan çok uzaktı.
Bir elmas madeni gibi, onu Lombardiya'dan aldı.
Bir kerelik ortağı olan Gallahan Lombardy'ye özellikle yakın görünmüyordu.
Bu noktaları göz önünde bulundurarak kendi yolunda yürüyordu.
Clerivan Pellet ve Lombardiya arasında kalan ilişki, Lombardiya'da geçirdikleri yılların gölgesinde kaldı.
Öyle oldu ki Florentia burnunu kokladı.
Clerivan Pellet ile öğretmen-disciple ile uzun bir ilişkisi olan tek kişi oydu.
"Kim bana küfür ediyor?"
Perez hemen ağzı kapalı küçük bir homurdanma sesine geçti.
"Bunu kullan."
Dedi Perez, cübbesini çıkarıp Tia'nın omzunun üzerinden kapattı.
"Teşekkür ederim, Perez."
Yüzünü kıyafetlerine dolayıp gülümserken gülümsedi.
Cübbeyi tek bir gülümsemeyle titreyen kalbe titizlikle açan elde mavi bir tendon ortaya çıktı.
Kafasını yeni doldurmuş olan Pellet Corporation, onun varlığının önünde eridi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...