"Ne? Neden buraya geliyorsun?"
Belsach'ın yattığı yerden fırladı ve çığlık attı.
Bir ses kükrüyor.
Oldukça şaşırtıcı görünüyor ama cevap uygulamaları hiç niyetim yok.
"........Florentia?"
Eğer oda sessiz kalırsa, o kadar yumuşak bir ses duyan ki duyamayacaktım ve kaçıracaktım.
Belsach sadece başı bana bakan Larane'ydi.
"Ah."
Utandım ve bilgi olmadan bir an duraksadım.
Larane'yi görmeyeli uzun zaman oldu.
Larane, o kadar kırılgan ve narin bir çiçek ki Belsach'la aynı gemiden geldiği gibi.
Yetişkinliğe ulaşmaz imparatoriçenin anlaşmasıyla aralarında büyük yaş farkı olan bir adamla evlendi.
İnsanlar bunun başarılı bir evlilik işi olduğunu söyledi.
Asilzade yaşlı olmasına rağmen savaşta yiğitçe savaşan bir kahramandı ve yakında babasının unvanını devralacak.
Kimse bilmiyordu.
Lombardiya'dan uzakta, İmparator'un emrinin hemen yanında bulunan, kocasının malikanesine tek başına düşen bir çiçek ne kadar çabuk kuruyacak.
Kocanın, genç karısına bakacak kadar aileye bağlı bir kişi olmadığı, evin hizmetçilerinin de buna bahane olarak Larane'yi göz ardı ettiği ortaya çıktı.
Larane ailesinden yardım istediğinde bu, Viese'nin damadıyla zaten bir işi olmasından sonraydı.
Güvendiği ebeveynlerinden gelen cevap sadece 'Daha iyisini yapın!' demekti.
Böylece Larane kurudu ve kısa sürede toprağa geri döndü.
Çok genç, genç yaşta.
Düğünün ardından Lombardiya'dan ayrılmak istemediğini söyleyerek ağlayan Larane, gördüğüm son görüntüydü.
"Şimdi ders alıyor musun?"
Benden beş yaş büyük olmasına rağmen, büyük bir bebeği sımsıkı tutan imaj, asil bir ailenin sadece güzel şeylere bakarak büyüyen genç bir hanımının imajıydı.
"Evet bugünden itibaren ders almaya geldim."
Başımı salladım ve Larane'nin sorusuna cevap verdim.
Belsach sanki Larane'nin sorularına cevap verip sorusunu görmezden gelmeme kızmış gibi inledi.
"Yalan!"
Ayağa kalktı ve sanki şu anda bir şey yapacakmış gibi davrandı ama yaptığı tek şey uzaklaşıp kral gibi havlamaktı.
"Yalancılar! Senin gibi biri ders mi alıyor?"
Bu durumu açıkça ortaya koydu.
Belsach hâlâ daha az mağlup olmuştu.
Yetişkinlerden sadece kötü şeyler öğrenen ağzın birkaç kelime daha söylemesini mi bekleyeceğim?
"Benim gibi olan ne?"
Sanki kışkırtıcı bir şekilde sordum.
"Senin gibi bir şey! Alçak..."
"Büyükbabama ulaşabilecek miyim?"
'Büyükbaba' kelimesi ortaya çıkınca Belsach birleşti ve sustu.
"Geçen sefer büyükbaban sana bir daha bana bakıp alçakgönüllü olduğumu söylememeni söylemişti. Şimdi bozuyor musun?"
Babamdan duydum.
Büyükbaba Belsach'ı ayrı ayrı aradı ve onu azarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...