80.Bölüm

134 12 0
                                    

"Sedakyuna'da Ivan ailesinin mağazası var, değil mi?"

"Evet, yan sokakta."

"Hadi oraya gidelim."

Babam Ulusal Kurucu Madalyayı aldığında karşılaştığım kuzeydeki Ivan ailesi madenleriyle ünlüdür.

Dağlık bir alan olduğundan, yaşam boyu yaygın olarak kullanılan altından grafit ve kömüre kadar hiçbir mineral gelmez.

Özellikle Ivan bölgesindeki mücevherler parlaklıkları ve yumurta büyüklükleriyle meşhur olduğundan doğrudan Sedakyuna'da bir mağaza işletiyorlar.

Ivan topraklarından gelen mücevherlerin yalnızca yetenekli kuyumcular tarafından satıldığı bir yerdi.

Yani dükkân her zaman soylularla doluydu, bugün de öyle.

İnsanlar "Ivan" yazan parlak tabelanın altındaki kapıya girip çıkıyorlardı.

Ve işte bu değerli taşı, şimdiye kadar kimsenin başarıyla bilemediği, dünyanın en güzel mücevheri haline getiren zanaatkar.

"İçeri girin Leydi Florentia."

Clerivan kapıyı tuttu ve şunları söyledi.

İçeri girdiğimde büyük bir mağazanın etrafında oturan, danışmanlık alan, mücevher satın alan insanları gördüm.

Bazıları tesadüfen bana dönüp kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.

"Az önce gelen çocuk..."

"Lombardiya'da, değil mi?"

"Sanırım bu doğru..."

Ulusal Kuruluş Ziyafeti ve Doğum Günü Ziyafeti sayesinde bazı insanlar beni tanıyor.

Lombardiya'da doğduğum sürece bu kaçınılmazdır.

İnsanların gözündeki en içteki vitrinin önüne yürüdüm.

Parlak renkli ışıkların altında duran üniformalı bir adam burada görevli gibi görünüyordu.

"Hoş geldiniz Leydi Florentia Lombardiya."

Beklendiği gibi, kim olduğumu biliyorsun.

Bu soylularla uğraşırken önemli kişilerin kişiliklerini önceden bilmek rekabetçidir.

Dedemin yanındayken ilk öğrendiğim şeyler bunlardı.

İmparatorluğun doğu, batı, güney, kuzey ve merkezindeki üst düzey aristokrat ailelerin soy ağacı ve önemli şahsiyetler arasındaki ilişkiler gibi bilgiler.

"Bu Ivan'ın dükkânına ilk ziyaretiniz."

Benim hakkımda zaten bir şeyler biliyor muydun?

Yavaşça başımı salladım ve adama dedim ki.

"Ben buradakileri değil, 'özel'leri görmek isterim."

İstediğim "özel ürün" sıradan kuyumcular tarafından değil, Ivan'ın ustaları tarafından yapıldı.

Adam yüzünde bir gülümsemeyle biraz durakladı ve arkamda duran Clerivan'a baktı.

"O seninle mi?"

Beni tanıyordu ama Clerivan'ı tanımıyordu.

Clerivan kaşlarını hafifçe çatarak cevap verdi, belki de bunu hissetmişti.

"Ben Clerivan Pellet'im."

"Pekala, eğer Leydi Lombardy kimliğinizi garanti ederse, siz de onunla gelebilirsiniz."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin