Keyifli okumalar☺️
"Baş hizmetçinin bana öğrettiği gibi, tüm hazırlıklardan sonra geri döndüm."
Perez'in sessiz sesi rüzgara gömülmüş gibi kısıldı.
"Seni görmediğim için utanıyorum."
Baş hizmetçi Impigra, Perez'in doğum günü civarında, yıpranmış vücuduyla yılda bir kez akademiye gelir.
Ve geldiği son gün.
Baş hizmetçi Impigra, sanki son günü olduğunu biliyormuş gibi söyledi.
"Saraya döndüğünde, kendini hazırlamalısın. Çünkü muhtemelen hepsi hazır."
Ayrıca çeşitli taleplerde bulunan baş hizmetçi son kez kibarca başını eğdi.
"Lütfen Kutsal bir ordu olun, Majesteleri."
İmparator Jovanes'in hayattayken böyle bir şey söylemesi haindi.
Hayatını İmparatorluk Ailesine adamış olan baş hizmetçi Impigra'nın kesinlikle söyleyeceği şey değildi.
Yine de, muhtemelen söylemek istediği son şey bu olduğu içindi.
Perez anıtı acı bir yüzle okşadı.
O zaman belirli bir cevap veremediği için hatırlandı ve utandı.
Perez'in de var.
Söylemesi gereken bir şey, ama yapamadı.
Birkaç kez çırpan dudaklar, kelimeleri tükürmekte zorlandı.
"Teşekkür ederim."
Hasta yaşlı kadın genç adama tekrar tekrar uzun yol koşsa da.
O zamanlar Perez minnettarlığını hiçbir zaman düzgün bir şekilde ifade etmemişti.
Ve kalbinde derin bir pişmanlık bıraktı.
Sonunda, hala alnını mezar taşına bastıran Perez, kısa bir süre sonra koltuğundan kalktı.
Ve geride bekleyen Lignite ile kısaca konuştu.
"Şimdi Saray'a geri dönelim."
* * *
Son akşamımı 17'mde babamla geçirmeye karar verdim.
Gallahan'ın Giyim Mağazası yavaş yavaş istikrarlı bölgeye girerken, babam tek tek geciktirdiği şeyle ilgileniyordu.
Bunlar arasında en acil olanı, Kuruluş Madalyası Nişanı ile ödüllendirilen Chesire Estate'in yönetimiydi.
Bu yıl boyunca Chesire'de bulunan babam doğum günüm için Lombardiya'ya geri döndü.
Belki uzun yolculuktan yorulduğu için yüzünde biraz kilo verdi ama babam hala yakışıklı.
Hayır, 40'lı yaşlarına girerken orta yaşlı bir adamın kokusu yayıldı.
Her nasılsa gururla bakıyordum ve biftek kesen babam boş boş mırıldandı.
"Tia'mız zaten bir yetişkin."
Ah, yine ağlıyorsun.
Bunun olacağını biliyordum, bu yüzden bu sefer bir mendil getirdim.
Babamın ağzını silmek için kullandığı peçeteyle gözyaşlarını sildiği bir aksiliği önlemek içindi.
Ama babam şaşırtıcı derecede sakindi.
"Şimdi gerçekten babanın kollarından çıkmanın zamanı geldi."
Acı tatlı bir gülümsemeyle olsa da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasiaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...