Keyifli okunmalar☺️
"Neyse ki...?"
"Evet."
Louryl'in kafası karışmış sorusuna Clerivan düzgün ve öz bir şekilde cevap verdi.
"Ne dediğini tam olarak anlamıyorum. Bunun şanslı olduğunu nasıl söyleyebilirsin...?"
"Elbette, Viese'in bir an için Rab ile aynı hakları kullanabilmesi iyi bir şey değil."
Clerivan bir an kaşlarını çattı, Louryl'in ona "kardeş" demesi onu rahatsız etti, sonra dedi.
"Ama önemli olan Viese'nin ev işçisi olarak kötü bir iş çıkaracağı. Muhtemelen gözlerin açıkken görmek zor."
Clerivan, sanki hayal etmek komikmiş gibi ağzının bir ucuyla gülümsedi.
"Yani endişelenecek bir şey yok."
"Bunu duyduğuma sevindim."
Louryl cümlenin sonunda tekrar iç çekti.
Sanki Clerivan'ın söylediklerine inanmamış gibi değildi.
Ancak, Viese'nin geçici olarak bir ev sahiplerine dönüşmesinden endişe ediyor.
Bir bakıma harika bir şeydi.
Ailedeki herkesin Lombardiya için endişelendiğine inanamıyorum.
"Clerivan'a katılıyorum."
Louryl gözlerim ardına kadar açık bana baktı.
Viese'e olan hoşnutsuzluğumu ne kadar göstersem de, onun kadar kızacağımı düşündüm.
Tabii ki, Louryl haklı.
Lombardiya'da hiç kimse Viese'den benden daha fazla nefret etmiyor.
Sizi temin ederim ki.
Ama aynı zamanda Clerivan gibi ben de dedemin yargısına inandım.
Kan bağlarına karşı güçlü bir sevgisi olmasına rağmen, halkla ilişkileri ayrı ayrı düşünemeyen biri değildi.
Ayrıca,
"Belki de iyi bir fırsattır."
"İyi bir... fırsat mı?"
Louryl'in kafasında büyük bir soru işareti var.
Viese ve "iyi fırsat" kelimesi kafasında alakasız görünüyordu.
"Bu sefer herkes bilecek."
Gülümsedim ve Louryl'e nazikçe açıkladım.
"Herkes Viese'nin ne kadar kısa bir evci olduğunu bilecek."
İnsanlar şimdi sadece benim bildiğim geleceğin birazını görecekler.
Bir nevi prova gibi.
Bu, Viese bir ev sahipsi olduğunda ne olacağının bir önizlemesidir.
"Mükemmel zamanlama."
Önceki hayatımda, büyükbabam yılın bu zamanında ciddi bir şekilde hastaydı ve işleri daha da kötüleştirmek için "o oldu".
Tabii ki, Viese o sırada ev yardımcısı olarak hareket ediyordu.
Ancak Viese, önünde olanların ciddiyetinin farkında değildi.
Yanıt vermek ve durumla başa çıkmak için altın zamanı kaçıran Lombardy, büyük bir kayıp yaşamak zorunda kaldı.
Sonunda, zar zor iyileşen büyükbabam, başucundaki banka şefinden bir rapor aldı ve hatta konuyla kendisi ilgilendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasíaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...