Hope szemszöge
Már teljesen stabilan sétálgattam. Két hete történt az incidens és semmit nem érzek belőle. Éppen a konyhába sétáltam be, hogy edébeljek. Megint! Már másodjára látom őket ilyen, cuki meghitt beszélgetésben. Mikor elmentek vásárolni azóta mintha Lisa még inkább zavarban lenne.
- Zavarok? - törtem meg a csendet mézes mázas hangon, hogy értsék igenis láttam valamit.
- Nem. Megyek is. Beszéljetek - vett észre Steve és mosolyogva lépett el mellettem. Én utána fordultam, majd felvont szemöldökkel néztem a nővéremre.
- Hope! - csapott a karomra, amikor mellé értem.
- Most mi van? - nevettem fel. - Ez a második ilyen alkalom. Megcsókolt? - hajoltam be a privát szférájába.
- Jézusom, Hope! Nem! Nem. Mi nem.
- Befejezheted - forgattam meg a szemem és vettem elő egy chipset. - Akkor mi a helyzet?
- Semmi. Beszélgetünk.
- Szex volt már? - tömtem be egy marék chipset.
- Hope! - szólt sokkal hangosabban, de én csak nevettem.
- Ne légy már ilyen. Zavarban vagy? - nyúltam újra a chipsbe.
- Én nem! - el is hinném, ha nem lenne ilyen vörös, mint egy rák. - Ezt vissza kapod! Nagyon aljas volt. Ahogy bejöttél és szóltál. Aljas volt! Most én is az leszek.
- Persze nővérkém. Hiszen, ha látom - kiáltottam utána, amikor kifelé ment.
De mivel tudna visszavágni? Nekem nincs semmi ilyesmi. Érdekes. Vajon mit talál ki? Megint belenyúltam a chipsbe.
- Ez lenne az ebéded?
- Közöd? - néztem rá unottan Bucky-ra. Remélem érzi, hogy mennyire nincs kedvem vele beszélni.
- Undok - vágta nekem. - Van rendes kaja is.
- A kéretlen segítségnyújtó - fintorogtam.
Láttam, hogy hátra néz az ajtó felé, majd már számomra fura arccal néz vissza. - Miért nem szoktál vacsorázni?
Megállt a chipsel teli tenyerem a szám felé. Mi a franc? Sajnos már háromszor kellett vacsoráznom. Undorító egy dolog.
- Szoktam - tömtem a számba a chipset.
- Nem - lép egyet felém és beszél még mindig halkan. - Hidd el, feltűnt. Akkor eszel, ha valaki ide rángat és úgy teszed meg, hogy még az én étvágyam is elmegy, pedig finom az étel.
- Akkor ne nézz rám - vontam vállat teli szájjal. Eléggé megtanultam őt kezelni, de eddig nem kérdezett ilyet, mindig semleges volt.
- Rémálmaid vannak. Tudom.
Ellöktem magam a pulttól, hogy kimenjek innen, de megfogta a karom, amikor mellette kellett elmennem. Először a kezére néztem, majd olyan arccal rá, amiből levágja, hogy azonnal engedjen el.
- Tudom milyen ez - néz a szemembe. - Tudok segíteni.
- Hagyj békén, Bucky. Megmondtam, hogy felejtsd el, amit hallottál.
- Egyedül nem fogsz túl jutni ezen. Szív beteg vagy? - kíváncsi volt, látszik rajta.
- Nem. Miért lennék?
- Mindent hallottam - vág olyan arcot, hogy ebben ő nyert, meg egy fenét.
- A hallgatózás undorító dolog. Főleg, ha más a személyes dolgait beszéli meg - rántottam el a karom.
YOU ARE READING
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...