Steve szemszöge
Vártam egy kicsit, hogy Lisa biztos felérjen, aztán indultam meg én is. Hope véletlen árulta el, hogy mi volt Lisa múltjában, de már pontosan értem miért nem olyan nyitott.
Én sem lennék boldog, ha megcsaltak volna és hetek múlva már próbálkoznak is nálam. De igent mondott, én pedig mégha csak sima randira is tudom elvinni, hát elviszem. Majd megcsókolom újra, ha ő is készen áll.
A nappaliba érve Jack nyomkodta a telefont és Clint nézte a tv-t, mást nem láttam itt. Viszont lefagytam, amikor Bucky hangos nevetése jött a konyha felől. Bucky? Biztos jól hallok? Végül Clint felhúzta a lábait, így leültem.
- Mit nézel? - bámulom a tv-t.
- Baywatch.
Áhh, ezt már nézte máskor is. Így ültem én is itt. Addig, amíg nem hallottam újra Bucky-t. Mi a fene?
- Bucky mit csinál a konyhában?
- Hope valamit süt. Remélem valami finomat.
Tehát Clint ezért nem mozdul innen. De Bucky? Hope-al? És nevet? Így? Mi a fene?
Felálltam, hogy megnézzem mit csinálnak. Bucky éppen a kezét mosta, míg Hope a konyhapultot takarította.
- Valami készül? - sétáltam be.
- De jó, hogy jössz Steve - fordul felém Hope. - Tüntesd ezt el innen - int Bucky felé.
- Miért? - kérdeztük teljesen egyszerre.
- Mert csak hátráltat! Nézd már mit csináltál itt! - törli még mindig a pultot.
- Segítettem. Ez jó cselekedet - érdekes nekem, Bucky csak így?
- Köszönöm szépen, de most már mehetsz. Megcsinálom, zenét hallgatok, énekelek és jól is telik az este. Szóval - int neki az ajtó felé.
- Tapló - indult meg Bucky felém. - De remélem nem felejtetted el az alkut. Én többet kapok!
- Jó, jó. Szia.
És Hope már vissza is fordult. Valamiről lemaradtam. Bucky mosolyogva került ki. Igen, valamiről lemaradtam. Utána fordultam én is. Nem a szobájába ment, hanem leült. Miről maradtam le?
- Mit süt? - ül fel azonnal Clint.
- Muffint.
- Neeee. Komolyan? Muffint? Mindenkinek? - Clint imádja a hasát.
- Igen.
- Most bemehetek én hozzá segíteni?
Mind Jack-re néztünk. Nem rejti el senki elől, hogy milyen szándékai vannak.
- Ki küldött mindenkit, így nem - felelte Bucky.
Néztem őt, de nem láttam rajta idegességet, aggodalmat, semmit. Tehát nem maradtam le semmiről? Most mi a fene van? Hátra kaptam a fejem, amikor zene szólt a konyhából. Nem ismertem, valami új lehet.
Úgy tíz perc után jelent meg fent Lisa. Úgy láttam fürdeni indul, de a zenére megállt a korlátnál.
- A húgom süt?
- Aha - még most sem látok Bucky-n semmit. Teljesen semleges. Vagyis akkor nem érdekli Hope? Akkor miért nevetett úgy vele?
Lisa lesétált és a konyha felé indult.
- Ha ő bemehet hozzá akkor én is! - kezdett felállni Jack.
- Csüccs csak vissza - nézett rá unottan Bucky. - Ő a nővére. Nyilván bemehet.
ESTÁS LEYENDO
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanficLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...