Hope szemszöge
Letérdeltem elé és vele együtt vettem a levegőket. Már bele szédültem, ahogy próbáltam a ritmus felvenni.
- A fejem - kaptam hozzá. - Hogy bírtam ezt pár hónapja?
- Ezek már 10 percesek - nézte precízen az óráját Pepper. - Egyre kevesebb.
- Azt mondta a doki, hogy akkor szóljunk, ha egyszer lemegy 5 percesre. Eddig sosem fordult elő - álltam fel.
- Miért pont most? - nyöszörögte Lisa a hasát fogva.
- Lesz még egy baba? - csücsörített Elena.
- Ne most - szörnyűlködött Lisa.
- Szerinted tudja, hogy az apja most akart menni az utolsó küldetésére? - gondolkodtam a fejemet ingatva.
- Akkor már most nagyon okos - értett egyet Pepper.
Luna szaladt hozzám, fordult kettőt maga körül, majd ugrálva indult vissza a folyosó felé. Pepper-re bíztam a nővérem és elindultam utána. Egy kisebb sikert éreztem, hogy mindketten fent vannak. Nagyon sokat dolgoztunk Bucky-val, majd egyedül is ezen.
Ha tényleg most fog beindulni a szülés...már erre sem akart Steve elmenni, de mivel még Lisának van három hete, így belement. Ez tényleg szívás.
Megetettem őket, majd a karjaimba vettem mindkettőt óvatosan és kiindultam. Luna a lábam mellett sétált. Pepper pedig azonnal átvette Violt és a játszószőnyegre raktuk őket. Már kezdenek együtt nagyon nehezek lenni. 4 hónaposak is elmúltak már.
- 8 percesek - nézett rám Pepper.
- Huh - indultam a szenvedő nővérem felé. - Hát talán...hívni kellene az orvost, hogy nézzen meg.
- Talán - értett egyet.
45 perc múlva jelzett a rendszer, hogy itt van, ezért felállítottam Lisát, aki újra fájdalmasan fogta a hasa alját.
- Pepper? - néztem rá.
- Ha hiszti van a rezgő székbe teszem őket. Ha nagyon nem bírok velük akkor szólok. A 3 nagy majd el lesz Lunával.
- Oké. Na gyere nagyfejű - fogtam át.
Lassan értünk le és kint vártam, amíg megvizsgálták. Már láttam a fején, hogy mi a helyzet, amikor újra bementem.
- Addig nem szülök, amíg Steve nincs itt.
- Ööö... - azért ez nem így működik, gondoltam magamban. - Mennyi ideje lehet még?
- 1 ujjnyira van kitágulva, a baba be van fordulva. Pár óra biztosan, sokban függ mennyi idő alatt tágul ki.
- Én 3 - emeltem fel a mutató, középső és gyűrűs ujjam - voltam kitágulva, amikor lejöttünk. Vágod? - néztem az ujjaimra. - 3. Jesszus - ijedten nézett rám. - Nem lesz semmi gond. Sétálunk, oké?
- Oké - bólogatott.
- Szólok a nővéreknek - bolinott Nelli. - Talán lesz ideje Mr Rogers-nek is ide érni, ha tudnak neki szólni.
Ettől tartottam, de mégis határozott maradtam, ahogy Lisával kisétáltam. Folyamatosan azt motyogta, hogy Steve nem fog jönni, hiszen honnan tudná. A liftbe mentem vele és egy másik emeleten szálltunk ki.
- Miért ide jöttünk?
- Egyszer, még várandósan Bucky körbe vezetett. Ide amúgy nem lehet bejönni - írtam be egy kódot. - Tony külön kis laborja. De mikor érdekelte ez Bucky-t?
YOU ARE READING
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...