Steve szemszöge
Letettem a telefont és elmosolyodtam magamban. Örülök, hogy Natasa is talált valami szórakozást, de én menjek oda és nézzem azt, hogy más férfiak a barátnőmre csorgatják a nyálam?
Ohh, ezt nem fogom egyedül nézni. Felvettem a cipőm és a kabátom, Sam a kanapén henyélt.
- Te hova?
- Elmegyek a lányokért - érek le a lépcsőn.
- Végre egy jó program - állt fel, vagyis jön ő is.
Majd Bucky ajtaján kopogtam addig, amíg nem nyitotta ki.
- Neked mi bajod hajnali 1-kor? - nem aludt. Tudtam, hogy addig nem fog, amíg nem hallja, hogy hazaértek.
- Megyünk.
- Hova? - néz ki mellettem a folyosóra.
- Natasa lelép és nincs velük más. Te is jössz, öltözz.
- Én...
- Szedd már össze magad! - kiáltottam rá.
Sóhajtva fordult be a szobába és öltözött fel, majd az arcára volt írva mit gondol.
- Régen te cipeltél ilyen helyekre.
- Csak haladjunk - nyomja meg a lift gombját.
Bucky ideges és csendes volt egész út alatt, de én sem voltam másként. Ilyen helyen még sosem voltunk. Mindketten nagy sóhajjal néztük az épületet ahonnan kihallatszott a zene, különböző fényekben pompázott és már kint is rengeteg ember állt.
- Mit vétettem? - dünnyögte Bucky.
- Hát nem ehhez vagyunk szokva, mint szórakozás - értettem egyet.
- Jó buli lesz! - csapja össze tenyerét lelkesen Sam.
Még egy sóhaj után elindultunk az épület felé. Felmértem a terepet és rengeteg ember volt, de aztán kiszúrtam valakit. Hope egy oszlopnak volt dőlve és egy másik lánnyal beszélgettek. Mi a fenét keres kint egyedül?
Meglöktem Buck-ot, akinek mutattam az irányt, neki sem tetszett, hogy itt van kint. Sam késve jött utánunk.
- Hope - álltam meg előtte.
Nagyon szép volt ő is és vidáman is nézett fel.
- Már itt?
- Te miért vagy itt kint? - egyedül.
- Mert miért ne? - löki el magát az oszloptól.
- 30-kor - szól utána a lány, amire csak intett egyet.
- Erre gyertek - indult meg előttünk.
Bent még rosszabb volt mint kint. Bucky is idegesen nézett körbe, ez nem a mi világunk. Hope után nyomakodtunk a tömegben.
- Hogy tud így menni? - bosszankodik Bucky, aki szinte mindenkinek neki ment.
Mire utolértem már egy asztalnál ült és Jack szólt éppen hozzá, amin nevetett. Bucky felé fordultam, aki döbbenten nézte ugyanezt, majd löktem rajta egyet és az asztalhoz mentem.
- Nahát! Megjöttek? A barátnőd valahol a tömegben - int hátra Jack. - Ez a szépség - int Hope felé, aki csak a szemét forgatta - már pár pasit leszedett róla.
Idegességem még nagyobb lett, miről beszél?
- Lisa itt van?
- Ahogy Pepper is - bólint Hope. - Valahol arra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
Fiksi PenggemarLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...